
Άνοιγμα σχολείων – Κεραμέως: Γιατροί στις τάξεις, μέσος όρος 18 – 22 μαθητές στα αστικά κέντρα
Για τα μέτρα με τα οποία θα λειτουργήσουν φέτος τα σχολεία όλων των βαθμίδων, τη χρήση μάσκας αλλά και για την διαχείριση κρούσματος κορωνοϊού στις σχολικές μονάδες, μίλησε σήμερα η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.





























