Η Μπόντο διέλυσε την Ίντερ (3-1)

Ακόμη ένα… μπαμ της Μπόντο Γκλιμτ που νίκησε την Ιντερ (3-1) και απέκτησε προβάδισμα πρόκρισης στους «16» του Champions League. Πρωταγωνιστής ο Κάσπερ Χογκ με δυο ασίστ και ένα γκολ.

to10