Πάλι με παίκτη παραπάνω, πάλι στο 90' ο Παναθηναϊκός, 2-1 τον ΠΑΟΚ
Παίζοντας σε ακόμη ένα ματς με παίκτη παραπάνω (αποβλήθηκε ο Μπάμπα στο 60'), ο Παναθηναϊκός πήρε μεγάλη νίκη κορυφής επί του ΠΑΟΚ με 2-1 χάρη σε γκολ του Ουναΐ στο 90'.
Γιώργος Ελευθερίου





























