Ίνγκασον: «Ήταν παράξενο να παίζω ως αντίπαλος του ΠΑΟΚ»

Ο Ίνγκι Ίνγκασον μίλησε για το ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον ΠΑΟΚ τονίζοντας πως ήταν παράξενο για εκείνον να παίζει απέναντι στους Θεσσαλονικείς.

to10