Διέκοψε την πτήση γιατί δεν πήρε το γεύμα που είχε επιλέξει

Διέκοψε την πτήση γιατί δεν πήρε το γεύμα που είχε επιλέξει

Ο επιβάτης είχε κλείσει θέση στη business class

Μία πτήση της United Airlines από το Χιούστον προς το Άμστερνταμ εκτράπηκε στο Σικάγο, εξαιτίας ενός επιβάτη της business class, ο οποίος διέκοψε την πτήση διότι το γεύμα που είχε αρχικά επιλέξει δεν ήταν διαθέσιμο.

Η πτήση απογειώθηκε στις 4.20 μ.μ. τοπική ώρα στο Χιούστον την Κυριακή και βρισκόταν στον εναέριο χώρο του Σικάγο ύστερα από δύο ώρες πτήσης.

Διαβάστε επίσης: Στα παπούτσια του Βεζένκοφ: Οι τέσσερις επιλογές και οι ατάκες του Πάντερ και του ΜακΚόλουμ (vids)

Ο ιστότοπος παρακολούθησης πτήσεων Flightradar24 έδειξε ότι το αεροπλάνο έκανε κύκλους γύρω από το αεροδρόμιο O’Hare του Σικάγο, καθώς έπρεπε να καταναλώσει καύσιμα, μία διαδικασία γνωστή ως dumping fuel, διότι σε αντίθετη περίπτωση θα ήταν πολύ βαρύ για να προσγειωθεί.

Ο XJonNYC, ειδικός σε θέματα αεροπορίας, δημοσίευσε ανακοινώσεις της United Airlines στο Twitter, στις οποίες γινόταν λόγος για έναν «απείθαρχο επιβάτη στο αεροσκάφος» και για «επίπεδο απειλής ένα», πρόκειται για το χαμηλότερο επίπεδο απειλής. Ενώ σ’ άλλο tweet, ανέφερε ότι ο επιβάτης φαινόταν να είναι εξοργισμένος για την επιλογή γεύματος.


Σε δήλωση στον Guardian η United Airlines ανέφερε: «Η πτήση 20 της United Airlines από το αεροδρόμιο Τζορτζ Μπους προς το Άμστερνταμ εκτράπηκε στο διεθνές αεροδρόμιο O’Hare και προσγειώθηκε με ασφάλεια ύστερα από αναστάτωση επιβατών. Συνοδεία αστυνομικών ο επιβάτης βγήκε από το αεροπλάνο. Στη συνέχεια, η πτήση συνεχίστηκε προς το Άμστερνταμ».

Σύμφωνα με το Flightrader24, η πτήση τελικά προσγειώθηκε περίπου στις 12.30 μ.μ. τοπική ώρα στο Άμστερνταμ, με καθυστέρηση τριών ωρών από την προγραμματισμένη ώρα της άφιξή της.


Αν και δεν είναι σαφές με ποιο ακριβώς γεύμα είχε εκνευριστεί ο απείθαρχος επιβάτης, στους επιβάτες της business class στη United προσφέρεται συνήθως ένα πλήρες γεύμα τριών πιάτων εκτός από περισσότερο φαγητό καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης.

Να σημειωθεί πως η αεροπορική εταιρεία έχει δεχθεί επικρίσεις σχετικά με τα γεύματά της, καθώς αυτά έχουν επιστρέψει στα προ της πανδημίας πρότυπα. Σχετικά μ’ αυτό, η ίδια η εταιρεία ανακοίνωσε πέρυσι ότι αναβαθμίζει τον ναύλο της business class.

Ο ιστότοπος Live and Let’s Fly, στον οποίο φιλοξενούνται ταξιδιωτικές κριτικές ανέφερε ότι οι επιβάτες της business class που πετούσαν από το Νιούαρκ στο Άμστερνταμ είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν ως κύριο γεύμα ανάμεσα σε ψητό μοσχάρι, ψητό σολομό με λεμονόχορτο ή ρικότα σαλάτα και μανιτάρια με άγριο μέλι.

Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας μπορεί να επιβάλει πρόστιμα στους επιβάτες για απείθαρχη συμπεριφορά, έως και 37.000 δολάρια για κάθε παράβαση, με κάθε περιστατικό να έχει τη δυνατότητα πολλαπλών παραβάσεων.

Οι επιβάτες υπόκεινται επίσης σε ποινική δίωξη. Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών ανέφερε πριν από λίγο καιρό ότι τα περιστατικά απείθαρχων επιβατών αυξήθηκαν κατά 47% το 2022 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με ένα περιστατικό να συμβαίνει μία φορά ανά 568 πτήσεις.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ