Εξάρχεια: Νέα αστυνομική επιχείρηση εκκένωσης κτιρίου

Εξάρχεια: Νέα αστυνομική επιχείρηση εκκένωσης κτιρίου

Πρόκειται για εγκαταλελειμμένο κτίριο, το οποίο παλαιότερα ήταν το Παλλάδιο Ωδείο.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Νέα εκκένωση κτιρίου πραγματοποιήθηκε από την ΕΛ.ΑΣ. στην οδό Τοσίτσα στα Εξάρχεια, το πρωί του Σαββάτου (22/2).

Πρόκειται για εγκαταλελειμμένο κτίριο, το οποίο παλαιότερα ήταν το Παλλάδιο Ωδείο.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, μέσα στο κτίριο βρίσκονταν τέσσερα με πέντε άτομα Έλληνες και αλλοδαποί.

Αναμένεται ανακοίνωση από τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση.

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ