Νέα BMW M5: Κορυφαία στην πίστα

Η νέα BMW Μ5 (μεικτή κατανάλωση 10,5 l / 100 km, μεικτές εκπομπές CO2: 241 g / km) έδειξε τις εκπληκτικές της ικανότητες και τον τέλειο συνδυασμό πολυτέλειας και σπορ χαρακτήρα στην πίστα της Σανγκάης. Ο εργοστασιακός οδηγός Μπρούνο Σπένγκλερ έκανε νέο ρεκόρ πίστας για 4θυρο sedan αυτοκίνητο παραγωγής, σταματώντας τα χρονόμετρα στα 2:22.828 λεπτά […]

Νέα BMW M5: Κορυφαία στην πίστα | to10.gr

Η νέα BMW Μ5 (μεικτή κατανάλωση 10,5 l / 100 km, μεικτές εκπομπές CO2: 241 g / km) έδειξε τις εκπληκτικές της ικανότητες και τον τέλειο συνδυασμό πολυτέλειας και σπορ χαρακτήρα στην πίστα της Σανγκάης. Ο εργοστασιακός οδηγός Μπρούνο Σπένγκλερ έκανε νέο ρεκόρ πίστας για 4θυρο sedan αυτοκίνητο παραγωγής, σταματώντας τα χρονόμετρα στα 2:22.828 λεπτά στην πίστα αγώνων της Formula 1, που βρίσκεται στα περίχωρα της κινεζικής μητρόπολης.

Παρόλο που ο Σπένγκλερ έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο σιρκουί και οι συνθήκες δεν ήταν και οι καλύτερες, αφού η πίστα ήταν κρύα και υγρή, ο πρωταθλητής του DTM το 2012, διέλυσε την προηγούμενη επίδοση κατά πέντε δευτερόλεπτα. Η BMW M5, την οποία είχε στη διάθεσή του ο Σπένγκλερ για να κάνει το ρεκόρ, ήταν ένα αυτοκίνητο παραγωγής χωρίς κάποιες τροποποιήσεις για την περίσταση. Αυτό υπογραμμίζει τη φιλοσοφία της BMW για τα μοντέλα παραγωγής Μ τα οποία μπορούν να μεταφέρονται στην πίστα οποιαδήποτε στιγμή.

«Εκτός από την ισχύ και τη ροπή, υποθέτω πως το μυστικό αυτού του αυτοκινήτου, είναι η εξαιρετική του ισορροπία», είπε ο Σπένγκλερ, του οποίου η καριέρα στο DTM περιλαμβάνει 15 νίκες και 48 θέσεις στο βάθρο. Και συμπλήρωσε. «Είναι πολύ ευέλικτο και άμεσα αποκρινόμενο και η αυξημένη πρόσφυση με την τετρακίνηση, το καθιστά ευκολοδήγητο. Είναι επίσης πιο ελαφρύ σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές, κάτι το οποίο παίζει μεγάλο ρόλο σε μια πίστα σαν κι αυτή».

BMW M5: το νέο sedan υψηλών επιδόσεων

Χάρη στις πολλές καινοτόμες λειτουργίες, η νέα BMW M5 προσφέρει άριστο χειρισμό μέχρι τα όρια του οχήματος τόσο στον δρόμο όσο και στην πίστα. Αυτές περιλαμβάνουν το νέο ειδικά σχεδιασμένο σύστημα τετρακίνησης MxDrive που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην BMW M5. Εξασφαλίζει βέλτιστη δυναμική οδήγηση μέσω ακριβούς χειρισμού και τέλειας πρόσφυσης. Η καρδιά της BMW M5, ο 4.4 λίτρων V8 κινητήρας με την τεχνολογία M TwinPower Turbo εξελίχτηκε εκτενώς από τους μηχανικούς της Μ. Αποδίδει 441 kW / 600 hp με ροπή 750 Nm προσφέροντας σημαντική αύξηση απόδοσης σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα. Η επιτάχυνση από 0 στα 100 km/h με τη νέα μετάδοση Steptronic 8 σχέσεων με το Drivelogic ανέρχεται μόλις στα 3,4 δευτερόλεπτα. Η ανάρτηση συμβάλει κι αυτή στη βελτιστοποίηση της οδήγησης. Το βάρος αποτελεί επίσης έναν βασικό παράγοντα από πλευράς απόδοσης και έχει μειωθεί περαιτέρω από την οροφή που είναι κατασκευασμένη από ενισχυμένες συνθετικές ύλες με ανθρακονήματα.

«
»