
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός στηρίζει το ενδεχόμενο διεξαγωγής του «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο ΟΑΚΑ.
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός είναι θετικά προσκείμενη στο να διεξαχθεί το τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο ΟΑΚΑ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Πράσινη ΠΑΕ στηρίζει την ιδέα και είναι διατεθειμένη να συμβάλλει στο να πραγματοποιηθεί αυτή η πρόταση.
Υπενθυμίζεται ότι στην ΚΑΕ Παναθηναϊκός επιθυμούν να διεξαχθεί η πρώτη μέρα του τουρνουά στο Telekom Center και η πρόθεση είναι η δεύτερη μέρα να διεξαχθεί στο ΟΑΚΑ.
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός είναι διατεθειμένη να ζητήσει αν υλοποιηθεί η ιδέα της διεξαγωγής του «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο ΟΑΚΑ, να αγωνιστεί εκτός έδρας βάσει του προγραμματισμού του πρωταθλήματος.
Το επόμενο διάστημα θα υπάρξει ενημέρωση από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός σχετικά με τις λεπτομέρειες που αφορούν το τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από 



















