
Η Μπέριλ ΜακΚίσικ με μία συγκινητική ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό.
Ο Σακίλ ΜακΚίσικ αποτελεί παρελθόν από τον Ολυμπιακό, μετά από 7 σεζόν συμπόρευσης με τους Ερυθρόλευκους.
Με αφορμή την αποχώρηση του Αμερικανού, η σύζυγός του, Μπερίλ ΜακΚίσικ, μέσω του προσωπικού της λογαρισμού στο Instagram, είπε το δικό της «αντίο» στον Ολυμπιακό και τον κόσμο του.
Αναλυτικά όσα έγραψε η Μπέριλ ΜακΚίσικ:
«Έξι χρόνια. Επτά αξέχαστες σεζόν. ❤️🤍
Αυτό που ξεκίνησε ως ένα ταξίδι μπάσκετ έγινε πολύ περισσότερο. Η Ελλάδα έγινε το σπίτι μας. Χτίσαμε μια ζωή εδώ, καλωσορίσαμε δύο όμορφα παιδιά εδώ και με κάποιο τρόπο το αγοράκι μας μεγάλωσε μιλώντας ελληνικά.
Ευχαριστούμε κάθε οπαδό που μας στήριξε, γιόρτασε μαζί μας και μας έκανε να νιώσουμε ότι ανήκουμε κάπου. Οι αναμνήσεις, οι φιλίες, τα πρωταθλήματα και η αγάπη που βιώσαμε εδώ θα μείνουν για πάντα στην οικογένειά μας.
Αυτό το κεφάλαιο μπορεί να τελειώνει, αλλά ένα κομμάτι της καρδιάς μας θα παραμείνει πάντα στον Πειραιά.
Σας ευχαριστούμε για όλα. Ολυμπιακός για πάντα ».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.



















