Το Ιράν καταγγέλλει τις ΗΠΑ για απώλεια εισιτηρίων ενόψει Μουντιάλ

Σύμφωνα με διεθνή μέσα, η ποδοσφαιρική Ομοσπονδία του Ιράν ανακοίνωσε πως οι Ηνωμένες Πολιτείες ανακάλεσαν την κατανομή των εισιτηρίων ενόψει Μουντιάλ.

to10