ΒΜW M4 Competition Convertible: Ανοιχτοί ορίζοντες

ΒΜW M4 Competition Convertible: Ανοιχτοί ορίζοντες

H βαυαρική προσθέτει στη… συλλογή της ένα ακόμα υπερόπλο με τα διακριτικά Μ Competition και την μορφή της ανοιχτής «4άρας».

H ΒΜW έκανε τα αποκαλυπτήρια της ανοιχτής Μ4 Competition η οποία σύμφωνα με τις συστάσεις θα περάσει στην παραγωγή τον προσεχή Ιούλιο και θα διατεθεί αμέσως μετά,  όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς με δεδομένο το είδος που εκπροσωπεί. 

Βέβαια στην περίπτωση της συγκεκριμένης έκδοσης πρόκειται δευτερευόντως για ένα cabrio και πρωτίστως για ένα σπορ αυτοκίνητο όπως υπαγορεύει η παρουσία των διακριτικών M Competition που το σηματοδοτούν.

Στην προκειμένη περίπτωση μεταφράζονται σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή του twin-turbo κινητήρα των 3,0 λίτρων που εφοδιάζει επίσης της M3 και Μ4 o οποίος αποδίδει 510 ίππους και 650 Nm ροπής.

Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή του συστήματος τετρακίνησης Μ xDrive το οποίο φέρει επίσης την σφραγίδα του βελτιωτικού οίκου της BMW δίνοντας προτεραιότητα στον πίσω άξονα και συνδυάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Σε συνδυασμό με την παρουσία συστήματος launch control επιτρέπει την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα. Ο χρόνος αυτός είναι κατά 2/10 του δευτερολέπτου μεγαλύτερος σε σχέση με την αντίστοιχη coupe έκδοση λόγω του επιπλέον βάρους της ανοιχτής έκδοσης.

Εκτός από τους παραπάνω χρόνους, ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί και στον χρόνο αναδίπλωσης της οροφής ο οποίος μειώνεται στα 18 δευτερόλεπτα ενώ η διαδικασία μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ταχύτητες έως 50 χλμ. Ιδιαίτερη μνεία κάνει η BMW και στον ήχο της τετραπλής απόληξης της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης εξάτμισης ο οποίος προδιαγράφεται χορταστικότερος δεδομένου του ανοιχτού χαρακτήρα του μοντέλου. 

Σε ό,τι αφορά την χρηστικότητα του μοντέλου σε σχέση με την Coupe, σημειώνεται ότι ο χώρος του πορτ μπαγκάζ μειώνεται σε 385 λίτρα όταν η οροφή βρίσκεται στην θέση της και σε 300 λίτρα όταν αναδιπλωθεί, μεγέθη που σε κάθε περίπτωση υπερέχουν κατά 80 λίτρα σε σχέση με τα αντίστοιχα της προηγούμενης Σειράς 4 Convertible που όμως διέθετε μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή.

Ακριβώς χάρη στην παρουσία μιας υφασμάτινης οροφής η οποία είναι κατά 40% ελαφρύτερη σε σχέση με την προηγούμενη μεταλλική κατασκευή, το συνολικό βάρος της Convertible έκδοσης είναι πολύ χαμηλότερο από την προκάτοχό της ενώ μειώνει την ψαλίδα σε σχέση με την Coupe έκδοση. 

Σε ό,τι αφορά τις απαραίτητες ενισχύσεις, οι μηχανικοί της BMW έχουν προσθέσει φύλλα αλουμινίου στο μπροστινό τμήμα, πολλαπλά σημεία στήριξης κάτω από το δάπεδο καθώς και ένα νέο υποπλαίσιο στον πίσω άξονα που συνδυάζονται με αντιστρεπτικές  προκειμένου να διασφαλίσουν την βέλτιστη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου.

Στο εσωτερικό η Convertible ακολουθεί κατά γράμμα τις προδιάγραφες της Coupe με εξαίρεση το σύστημα κλιματισμού Air Collar που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό και προσθέτει αεραγωγούς στα καθίσματα, στο ύψος του αυχένα του οδηγού. 

Επίσης οι δυνητικοί ιδιοκτήτες της θα έχουν να επιλέξουν από μια ευρεία γκάμα επιπλέον επιλογών που συνοψίζονται στα διαφορετικά πακέτα εξοπλισμού, s τα οποία παραλλάζουν ορισμένα στοιχεία αναλόγως με τον προσανατολισμό που θέλει να δώσει ο κάθε οδηγός στο αυτοκίνητό του. 

Ενδεικτικά, αξίζει να σημειωθεί ότι στο πιο σκληροπυρηνικό πακέτο M Race Track, στοιχεία όπως τα καθίσματα κατασκευάζονται από ανθρακόνημα, οι τροχοί αποτελούνται από ελαφρύτερο κράμα και τοποθετούνται carbon κεραμικά δισκόφρενα αφαιρώντας από το συνολικό βάρος 25 κιλά.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ