Ferrari Purosangue: Αφ΄υψηλού

Ferrari Purosangue: Αφ΄υψηλού

Η ιταλική φίρμα συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης του πρώτου της «Utility Vehicle» όπως το αποκαλεί, κοινώς του μοντέλου που φιλοδοξεί να μεταφέρει την λάμψη του Maranello στην SUV κατηγορία.

Φωτογραφίες: Automedia

H Ferrari επιταχύνει την εξέλιξη της Purosangue, της πρώτης απόπειρας των Ιταλών να εξελίξουν ένα SUV που φυσικά δεν θα προδίδει όλα εκείνα με τα οποία είναι συνυφασμένο το Maranello, με ορίζοντα το 2022 οπότε και αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του.

Αν και το ασυνήθιστα βαρύ καμουφλάζ δεν συνάδει με ένα πρωτότυπο που βρίσκεται στην τελική φάση εξέλιξης, αξίζει να σημειωθεί ότι στις προηγούμενες εμφανίσεις της, η Purosangue αξιοποιούσε μια τροποποιημένη εκδοχή του αμαξώματος της Maserati Levante. 

Αυτό δεν ισχύει για το συγκεκριμένο πρωτότυπο καθώς κάτω από τους σχεδόν ακανόνιστους όγκους πλαστικού και υφάσματος βρίσκεται η τελική εκδοχή σχεδιασμού του μοντέλου που εξακολουθεί να παραμένει καλά κρυμμένη από τα αδιάκριτα βλέμματα.

Κάτι που πάντως προκαλεί σίγουρα εντύπωση σε σχέση με τον προσανατολισμό που θέλει να δώσει η Ferrari στο μοντέλο είναι η μη παραδοσιακή προσέγγιση σε ό,τι αφορά την απόσταση από το έδαφος η οποία αν και είναι σαφώς μεγαλύτερη από τις μέχρι σήμερα γνωστές προτάσεις της φίρμας, παραμένει μικρή για τα δεδομένα ενός “SUV”.

Κατά τα άλλα, ξεχωρίζει το μακρύ καπό που καταλήγει σε κατωφέρεια, συναντώντας μια ευμεγέθη εισαγωγή αέρα στο μπροστινό τμήμα και το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ.

Την σιλουέτα της Purosangue χαρακτηρίζουν επίσης η ήπια χάραξη της οροφής και οι μεγάλοι πίσω πρόβολοι που προδίδουν ένα επιβλητικά σχεδιασμένο πίσω τμήμα με τα συνήθη συστατικά της Ferrari, με τη διαφορά ότι στην προκειμένη περίπτωση, η εξίσωση περιλαμβάνει και μια θύρα hatchback που αναμένεται να ενισχύσει τον παράγοντα χρηστικότητα.

Μια αντιπαραβολή της Purosangue με το πρόσφατο παρελθόν της Ferrari, θα μπορούσε να οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι σχεδιαστικά η τετραθέσια Ferrari αποτελεί κάτι σαν μια πιο φιλόδοξη και πρακτική μετεξέλιξη της GTC4 Lusso η παραγωγή της οποίας ολοκληρώθηκε το 2020.

Υπό το σκεπτικό της επιπλέον χρηστικότητας, η Ferrari αναμένεται να αναζητήσει την συνδρομή ρυθμιζόμενης αερανάρτησης προκειμένου να δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να προσαρμόζει την απόσταση από το έδαφος, αυξάνοντας την σε πρωτόγνωρα ύψη για τα δεδομένα της ιταλικής φίρμας. Βέβαια, η διττή υπόσταση του μοντέλου που δεν θα μπορούσε να απεμπολήσει τον χαρακτήρα του sportscar και τα νέα… ύψη απαιτεί ποικίλες νέες λύσεις από μέρους της Ferrari η οποία αναμένεται να σετάρει πολύ διαφορετικά προγράμματα οδήγησης για το συγκεκριμένο μοντέλο. 

Σε επίπεδο κινητήρων, οι επίσημες συστάσεις κάνουν λόγο για μέγιστη ευελιξία καθώς η αρχιτεκτονική της Purosangue θα μπορεί να υποδεχτεί V6, V8 και V12 κινητήρες κάτι που εκτός από το προφανές σημαίνει επίσης ότι δεν αποκλείεται να υιοθετήσει και plug-in υβριδικό σύνολο στα πρότυπα της SF-90 Stradale. Για την ακρίβεια, επικρατέστεροι για κάποιου είδους ηλεκτρική υποβοήθηση είναι οι V6 και V8 κινητήρες καθώς ο συνδυασμός του θηριώδη V12 των 6,5 λίτρων με το επιπλέον βάρος ενός ηλεκτρικού μοτέρ και μπαταρίας δεν συνάδει με τα ζητούμενα των μηχανικών της Ferrari. Πάντως ο V12 θα αποτελεί μέρος των επιλογών της Purosangue όπως έχουν αφήσει να εννοηθεί πρόσφατα teaser video που βρήκαν διέξοδο στα social media όπου ο χαρακτηριστικός βρυχηθμός του V12 δεν μπορεί να κρυφτεί. 

Εξίσου δεδομένα, μέρος της γκάμας της Purosangue θα αποτελέσει και ο V8 των 3,9 λίτρων που εφοδιάζει την Roma GT με την οποία το νέο μοντέλο μοιράζεται αρκετά κοινά στοιχεία. Στην περίπτωση της… ρωμαϊκής Ferrari o συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει 620 ίππους και 760 Nm ροπής μεγέθη που αναμένεται να διατηρηθούν και στην Purosangue η οποία όμως θα βάλει στο παιχνίδι και την τετρακίνηση αντί της πίσω κίνησης που διαθέτει η Roma GT.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ