Audi A6 Avant e-tron Concept: Ηλεκτροκίνηση στην… πράξη

Audi A6 Avant e-tron Concept: Ηλεκτροκίνηση στην… πράξη

H γερμανική φίρμα ετοιμάζεται να εισαγάγει τα station wagon της στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης παρουσιάζοντας μια αντίστοιχης τεχνολογίας πρωτότυπη έκδοση του Audi A6 Avant με την υπόσχεση αυτονομίας 700 χλμ.

Έχοντας ήδη παρουσιάσει από πέρυσι το τετράθυρο Audi A6 e-tron ως πρωτότυπο, η γερμανική φίρμα κάνει το επόμενο βήμα, αποκαλύπτοντας μια πρωτότυπη εκδοχή της πρακτικότερης, Avant, έκδοσης που δεν αναμένεται να διαφοροποιηθεί σημαντικά όταν περάσει στην παραγωγή από το 2024.


Αφετηρία για το πρωτότυπο μοντέλο αποτελεί η Premium Platform Electric η οποία αποτελεί καρπό συνεργασίας με την Porsche και θα φιλοξενεί επίσης το A6 e-tron αλλά και το επερχόμενο Q6 e-tron. H συγκεκριμένη πλατφόρμα ενσωματώνει κύκλωμα φόρτισης 800V κάτι που σημαίνει ότι, σε ταχυφορτιστή 270 kW, η επαναφόρτιση των μπαταριών έως το 80% θα απαιτεί λιγότερο από 25 λεπτά αλλά και ότι αρκούν 10 λεπτά στην πρίζα για αναπληρωθεί ενέργεια που απαιτείται για διαδρομή 300 χλμ.

Συνυπεύθυνη για τα παραπάνω μεγέθη είναι η παρουσία μπαταρίας με απόδοση που σύμφωνα με τις συστάσεις, ανέρχεται σε «περίπου 100 kWh», μέγεθος που αναμένεται να ισχύσει και για την παρεπόμενη έκδοση παραγωγής. Σε ότι αφορά την προσφερόμενη αυτονομία διαμορφώνεται σε 700 χλμ. και επίσης δεν προδιαγράφεται μειωμένη στην έκδοση παραγωγής.

Η μπαταρία τροφοδοτεί ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ το οποίο εξασφαλίζει απόδοση 475 ίππων και τετρακίνηση. Σύμφωνα με την Audi το συγκεκριμένο σύνολο το οποίο θα προσφέρεται φυσικά και στην έκδοση παραγωγής, θα εξασφαλίζει στο A6 Αvant e-tron τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα.

Θα υπάρξουν και πιο προσιτές εκδόσεις με έναν ηλεκτροκινητήρα οι οποίες, σύμφωνα με τις ίδιες συστάσεις, θα προτεραιοποιούν την αυτονομία, εξασφαλίζοντας παράλληλα επιτάχυνση για το sprint των «0-100» σε περίπου επτά δευτερόλεπτα.

Από σχεδιαστικής άποψης, A6 Αvant e-tron ακολουθεί τα ίδια αισθητικά μονοπάτια με την τετράθυρη έκδοση, υπακούοντας στον σχεδιαστικό κώδικα που θα χαρακτηρίζει όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα της Audi στο μέλλον.

Κυρίαρχα στοιχεία η μεγάλη κλειστή γρίλια Singleframe που περιστοιχίζεται από εξαιρετικά λεπτά φωτιστικά σώματα matrix LED με τεχνολογία προβολής η οποία σχεδιάστηκε για να προβάλλει μηνύματα στην άσφαλτο γνωστοποιώντας τις προθέσεις του οδηγού σε πεζούς, δικυκλιστές και άλλους χρήστες του δικτύου.

Σε προφίλ ξεχωρίζουν, οι μυώδεις αναλογίες και οι καθαρές γραμμές, η ψηλή χάραξη της γραμμής παραθύρων καθώς και η εναλλαγή μαύρων λεπτομερειών και στοιχείων από χρώμιο. Στο πίσω τμήμα, εκτός από το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ με το spoiler στην κορυφή του κυρίαρχο στοιχείο είναι η ενιαία λωρίδα OLED η οποία μπορεί να αλλάξει μοτίβο και γραφικά, λειτουργώντας σαν φωτεινή υπογραφή στο σκοτάδι. 

Να σημειωθεί ότι το concept car διαθέτει αερανάρτηση και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, στοιχεία που δεδομένα θα επιβιώσουν στην παρεπόμενη έκδοση παραγωγής.

Προς το παρόν η Audi δεν έχει δημοσιοποιήσει εικόνες από το εσωτερικό του πρωτότυπο μοντέλου, ωστόσο δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται μια πρωτόγνωρη ευρυχωρία σε συνδυασμό καθώς το A6 Avant e-tron έχει μήκος σχεδόν πέντε μέτρων και πλάτος 1,96 μέτρων, μεγέθη που συνδυαστικά με τις εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης και την ταυτότητα του station wagon αναμένεται να έχουν θεαματικά αποτελέσματα ως προς την χωροταξία και την προσφερόμενη άνεση.

Το ίδιο ακριβώς θα ισχύσει και για την πρακτικότητα και παρόλο που προς το παρόν η Audi δεν δημοσιοποιεί τα σχετικά μεγέθη, αναμένεται ενισχυμένη χάρη και στην παρουσία του νέου χώρου αποθήκευσης κάτω από το μπροστινό καπό.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ