Νταμπλ ηλεκτροκίνητων επιδόσεων από την Hyundai

Νταμπλ ηλεκτροκίνητων επιδόσεων από την Hyundai

H κορεατική φίρμα αποκάλυψε ένα δίδυμο πρωτότυπων εκδόσεων επιδόσεων με την σφραγίδα του τμήματος Ν, αξιοποιώντας το πρόσφατο Ioniq 6 και το ιστορικό Pony Coupe, θέλοντας να δώσει μια γεύση από το μέλλον του ηλεκτρικού κόσμου επιδόσεων, δια χειρός Hyundai

Η Hyundai δίνει το στίγμα του κόσμου επιδόσεων που επιφυλάσσει για το κοντινό ή το όχι τόσο κοντινό μέλλον, παρουσιάζοντας δύο πρωτότυπα μοντέλα με κοινό παρονομαστή την επιμέλεια του τμήματος Ν και του φιλικού προς το περιβάλλον χαρακτήρα τους ο οποίος εκπορεύεται από την ηλεκτροκίνηση, αλλά όχι μόνο. 

Το πρώτο υιοθετεί την ονομασία RN22e βασίζεται προφανώς στο προσφάτως αποκαλυφθέν Ioniq 6 και παρόλο που η Hyundai δεν αποσαφηνίζει ότι πρόκειται για προπομπό της έκδοσης του N του παραπάνω μοντέλο, το μήνυμα είναι παραπάνω από σαφές.

Ανεξαρτήτως επίσημων συστάσεων και σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του επίμαχου πρωτότυπου, αξιοποιεί μια διάταξη από δύο μοτέρ συνδυαστικής απόδοσης 430 KW (585 ίπποι) και 740 Nm ροπής. Αν και προς το παρόν η κορεατική φίρμα δεν δίνει στην δημοσιότητα στοιχεία επιδόσεων, σημειώνει ότι η μέγιστη ταχύτητα ξεπερνά τα 250 χλμ./ώρα ενώ βάσει των παραπάνω μεγεθών ο χρόνος επιτάχυνσης προδιαγράφεται εξίσου επιβλητικός.

Να σημειωθεί ότι, με δεδομένο ότι το RN22e βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP, το concept επωφελείται εξίσου από το κύκλωμα των 800 Volt για την φόρτιση της μπαταρίας.

Εκτός από τα παραπάνω το RN22e διαθέτει σύστημα διαχείρισης ροπής το οποίο αποσκοπεί στην ενίσχυση της δυναμικής του ευστάθειας ιδίως για τις αλλαγές κατεύθυνσης υπό πίεση. 

Επίσης πολλά από τα μέρη του επιβλητικού πρωτοτύπου αποτελούν προϊόντα τρισδιάστατης εκτύπωσης με στόχο τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, ενώ την εικόνα συμπληρώνει ένα σετ από δισκόφρενα ελαφρού κράματος 400 χλμ. τα οποία συνδυάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες. 

Στα ενδιαφέροντα… plot twist του πρωτότυπου μοντέλου συγκαταλέγεται το σύστημα παραγωγής ήχου N Sound+ το οποίο βασίζεται στο e-ASD που εφοδιάζει το Ioniq 6 αν και στην περίπτωση του RN22e υπόσχεται πιο… υψηλούς τόνους. Στο ίδιο μήκος κύματος όχι του ήχου αλλά μιας πιο συμμετοχικής εμπειρίας το σύστημα N e-shift προσομοιώνει τους κραδασμούς και την αίσθηση που προσφέρουν οι αλλαγές ταχύτητας ενός παραδοσιακού τετράτροχου.

Το δεύτερο πρωτότυπο μοντέλο που παρουσιάζει η Hyundai με τον τίτλο Hyundai N Vision 74 Concept, πάει την ηλεκτροκίνηση επιδόσεων ένα ακόμα βήμα μακρύτερα και την περιβάλλει με ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον περιτύλιγμα που προέρχεται από την ιστορία της κορεατικής φίρμας. 

Αναλυτικότερα το Ν Vision 74  δεν αξιοποιεί απλώς ένα ηλεκτροκίνητο σύνολο άλλα έναν υβριδικό συνδυασμό αποτελούμενο από ηλεκτρικά μοτέρ μπαταρία και τεχνολογία κυψελών καυσίμου. 

Τα οφέλη του συγκεκριμένου συνδυασμού έγκειται στην εναλλαγή των πηγών ενέργειας αναλόγως με τις εκάστοτε απαιτήσεις και συνθήκες. Την κίνηση εξασφαλίζουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ  τοποθετημένα στον πίσω άξονα τα οποία προσφέρουν συνδυαστική ισχύ 680 ίππων και 900 Nm ροπής. Παρά το προφανές πλεόνασμα ισχύος η συνύπαρξη κυψελών καυσίμου και μπαταρίας φροντίζουν να πλαισιώσουν τα παραπάνω επιβλητικά μεγέθη με συνδυαστική αυτονομία 600 χλμ.

Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, η ρετρό αύρα του πρωτότυπου το Ν Vision 74  έλκει την καταγωγή της από το Pony Coupe Concept του 1974 δια χειρός Giorgetto Giugiaro. Σε αντίθεση με το RN22e, το Ν Vision 74 δεν έχει προς το παρόν σαφείς προοπτικές παραγωγής χωρίς αυτό να αποκλείεται να αλλάξει στο απώτερο μέλλον.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ