H Seat προωθεί την αστική κινητικότητα

H Seat παρουσίασε την Urban Mobility, το νέο πρωτότυπο e-Kickscooter και το πρώτο ηλεκτρικό πρωτότυπο eScooter στην ιστορία της.


H Seat προωθεί την αστική κινητικότητα | to10.gr

Η νέα αυτή επιχειρηματική μονάδα θα ενσωματώσει όλες τις λύσεις κινητικότητας και θα λανσάρει στην αγορά το eScooter το 2020. Επιπλέον, στη νέα αυτή μονάδα θα συμπεριληφθεί το νέο πρωτότυπο e-Kickscooter.

Ας πάρουμε όλοι μια βαθιά ανάσα…

Υπό αυτό το πρίσμα, η SEAT Urban Mobility θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τους αντιπροσώπους της πόλης και της δημόσιας διοίκησης για την ανάλυση της καταλληλόλητας ενός οχήματος και θα ενσωματώσει επίσης τη Respiro, την πλατφόρμα κοινής χρήσης οχημάτων που λειτουργεί στη Μαδρίτη και πρόσφατα στην περιοχή L’Hospitalet de Llobregat. Η Respiro διαθέτει έναν στόλο βιώσιμων οχημάτων που λειτουργούν με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG).

Από εκεί και πέρα, η Seat παρουσίασε το πλήρως ηλεκτρικό πρωτότυπο e-Scooter με ένα συμπαγή σχεδιασμό που βασίζεται σε στιλιζαρισμένα γεωμετρικά σχήματα. Η τελική έκδοση της μοτοσυκλέτας θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2020. Αυτός που θα το κατασκευάζει, είναι ο scooter Silence.

Το πρωτότυπο e-Scooter είναι εξοπλισμένο με ένα κινητήρα 7 kW, με στιγμιαία μέγιστη ισχύ 11 kW (14,8 hp), που ισοδυναμούν σε 125cc και το οποίο διαθέτει στιγμιαία ροπή κινητήρα 240 Nm. Το scooter έχει μέγιστη ταχύτητα τα 100 χ.α.ω. και επιταχύνει στα 50 χ.α.ω. σε μόλις 3,8 δλ. Επιπλέον, η οδηγική αυτονομία με μία φόρτιση φτάνει τα 115 χιλιόμετρα. Η μπαταρία μπορεί να αφαιρεθεί και να φορτιστεί εύκολα σε οικιακούς ή σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης με ένα εκτιμώμενο κόστος για όλους τους πελάτες μόλις €0,70 για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Η εταιρεία παρουσίασε επίσης ένα πρωτότυπο της νέας γενιάς e-Kickscooter. Αυτή η νέα έκδοση φτάνει μέχρι και τα 65 χιλιόμετρα αυτονομίας, διαθέτει δύο ανεξάρτητα συστήματα πέδησης και πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας που φτάνει τα 551 Wh.

Εν συνεχεία, παρουσιάστηκε και το πιλοτικό πρόγραμμα DGT 3.0. Αυτό επιτρέπει στα αυτοκίνητα να επικοινωνούν με τους φωτεινούς σηματοδότες και τους πίνακες μηνυμάτων στους αυτοκινητόδρομους σε πραγματικό χρόνο, με κύριο σκοπό τη βελτίωση της κυκλοφοριακής ροής και της οδικής ασφάλειας.

Πηγή: Seat

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ