Harley Davidson LiveWire

Λεπτομέρειες για την αμιγώς ηλεκτρική μοτοσικλέτα έδωσε στην EICMA 2018 η εταιρεία.

Harley Davidson LiveWire | to10.gr

Στην EICMA 2018 δόθηκαν από τη Harley Davidson λεπτομέρειες για τη LiveWire, μια μοτοσικλέτα που είναι αμιγώς ηλεκτρική και θα αποτελέσει μια από τις βάσεις του μέλλοντος για τη φίρμα και πιο συγκεκριμένα, άμεσα, το 2019.

Ο κινητήρας της είναι φυσικά ηλεκτρικός, μόνιμου μαγνήτη και με το που αναβάτης «ανοίξει» το γκάζι, παρέχεται η διαθέσιμη ροπή. Το μοτέρ έχει τοποθετηθεί χαμηλά για καλύτερο κέντρο βάρους και για καλύτερο χειρισμό, ενώ ο ήχος του αντιπροσωπεύει τον ηλεκτρικό του χαρακτήρα.

Ο σκελετός από τη μεριά του, είναι κατασκευασμένος που ευνοεί την οδήγηση στην πόλη, αλλά και στις στροφές, αυξάνει την ακαμψία και συνεργάζεται με το σύστημα ανάρτησης της Showa. Η τελευταία είναι ισορροπημένη και απορροφά όμορφα τις ανωμαλίες των δρόμων της πόλης.

Τα φρένα, που είναι από την Brembo με 300mm δίσκους εμπρός, σταματούν αποτελεσματικά τη μοτοσικλέτα, που στον βασικό εξοπλισμό εφοδιάζεται με ABS και TCS. Τα ελαστικά είναι τα Scorcher της Michelin (180mm πίσω/120mm εμπρός). Υπάρχουν επτά διαθέσιμες επιλογές οδήγησης, τέσσερις εκ των οποίων διατίθενται στάνταρ και τρεις καθορίζονται από τον αναβάτη.

Η οθόνη, τοποθετημένη πάνω από το τιμόνι, παρέχει ευδιάκριτες πληροφορίες και ο χρήστης μπορεί να τις δει ανεξαρτήτου γωνίας και συνθηκών, έχοντας την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει τη λειτουργία Bluetooth, την πλοήγηση, να ακούσει μουσική και άλλα πολλά.

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου προστατεύεται από πλαίσιο αλουμινίου, ενώ μια άλλη 12V, παρέχει ενέργεια στα φώτα, τους διακόπτες, την κόρνα και την οθόνη. Η πρώτη, μπορεί να φορτιστεί με πάμπολλους τρόπους και φυσικά σε δημόσιους σταθμούς μεταξύ άλλων.

Κυρίαρχο ρόλο στο στιλ της LiveWire, παίζει το ηλεκτρικό μοτέρ, ενώ το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας (RESS-Rechargeable Energy Storage System), με λειτουργικά πτερύγια, βοηθούν στην ψύξη. Η μοτοσικλέτα έχει look ανοδιωμένου μετάλλου και το οποίο «ρέει» έως το ψηλό μέρος της ουράς, με το πίσω φτερό να καλύπτει «σφιχτά» τον τροχό, που σχεδόν εξαφανίζεται.

Πηγή: Harley Davidson

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο