Νέο Honda CR-V 5ης γενιάς

Νέο Honda CR-V 5ης γενιάς

Το Honda CR-V περνά στην νέα, πέμπτη γενιά του από το 1995 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ως Comfortable Runabout Vehicle (Άνετο όχημα πολλαπλών χρήσεων).

Το Honda CR-V περνά στην νέα, πέμπτη γενιά του από το 1995 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ως Comfortable Runabout Vehicle (Άνετο όχημα πολλαπλών χρήσεων).

HONDA CR-V 1.5 i-VTEC TURBO back

Το νέο Honda CR-V διαθέτει νέα και πιο σύγχρονη σχεδίαση αμαξώματος. Οι θόλοι των τροχών είναι φαρδύτεροι και πιο μυώδεις. Οι ακμές στο καπό και στα πίσω πλαϊνά φτερά είναι και πιο έντονες, όπως και οι καμπύλες, ενώ το εμπρός μέρος επιβάλλεται με το ύψος και τον όγκο του. Συγχρόνως υιοθετεί τις βασικές γραμμές της νέας σχεδιαστικής ταυτότητας του εμπρός μέρους της εταιρείας, όπου ξεχωρίζουν τα χαρακτηριστικά γραφικά των προβολέων.

Η επανασχεδίαση των a-pillar αυξάνει την ορατότητα του οδηγού προς τα εμπρός και το πλάι, ενώ τα όμορφα LED φώτα εμπρός και πίσω, υποστηρίζουν το βλέπειν και φαίνεσθαι. Οι νέοι τροχοί έχουν πλησιάσει περισσότερο στις άκρες του αμαξώματος, μειώνοντας έτσι και τους προβόλους. Συνολικά το νέο Honda CR-V 5ης γενιάς, που κτίζεται πάνω στην αποκλειστική ACE™ (Advanced Compatibility Engineering) δεύτερης γενιάς της Honda, διατηρεί χωρίς σημαντικές αλλαγές το μήκος των 4,6 μέτρων και το ύψος των 1,69 μέτρων. Αντίθετα είναι κατά 22 χλστ. πιο φαρδύ (1,690 μ.) και κυρίως έχει σημαντικά μεγαλύτερο μεταξόνιο 2,662 μέτρων (+32 χλστ).

HONDA CR-V 1.5 i-VTEC TURBO side

Οι αυξημένες διαστάσεις του εσωτερικού και η καλύτερη εκμετάλλευση του αυξάνει την προσφορά σε χώρους, επιτρέποντας την τοποθέτηση και τρίτης σειράς καθισμάτων, κατ επιλογή. Στην περίπτωση αυτή, η δεύτερη σειρά των καθισμάτων είναι μετακινούμενη. Ο ενώ ο χώρος των αποσκευών διαμορφώνεται συνολικά από τα 561 έως 1.756 λίτρα. Σημαντική είναι η αναβάθμιση των χώρων για τους επιβάτες του πίσω μέρους, ιδιαίτερα στην πενταθέσια εκδοχή.

HONDA CR-V 1.5 i-VTEC TURBO interior

Η σημαντικότερη ίσως, εμφανής, αναβάθμιση του νέου Honda Civic εντοπίζεται στη σχεδίαση και τα υλικά του εσωτερικού. Υπάρχει μια κάθετη διαφοροποίηση με το παρελθόν, με τη συνολική εικόνα να μπορεί να χαρακτηριστεί premium. Περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν στη ιδιαίτερη, αλλά ξεπερασμένη, θέση του επιλογέα ψηλά και εμπρός, που περιορίζει τις δυνατότητες δημιουργίας μιας πιο όμορφης συνολικής και πρακτικής εικόνας στο σημείο αυτό. Επίσης και το ωφέλιμο μέγεθος της οθόνης θα μπορούσε να είναι αντίστοιχο του πλαισίου της, δηλαδή μεγαλύτερο.

HONDA CR-V 1.5 i-VTEC TURBO display

Στο νέο εξοπλισμό του αυτοκινήτου περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων Head Up Display, θερμαινόμενο τιμόνι, Apple CarPlay και Android Auto,  ψηφιακή οθόνη οργάνων 7 ιντσών, όπως επίσης και πολυμορφική κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο, ενεργό σύστημα Ελέγχου Θορύβου και το εξελιγμένο σύστημα υποστήριξης και ενεργητικής ασφάλειας Honda Sensing. Οι αποθηκευτικοί χώροι είναι πολλοί και πρακτικοί, η εργονομία κινείται σε υψηλά επίπεδα, όπως και η συνολική αίσθηση ποιότητας και άνεσης.

Η ποιότητα κύλισης και η κατευθυντικότητα είναι κορυφαίες, με το τιμόνι να μεταφέρει με ακρίβεια της συνθήκες πρόσφυσης των τροχών, χωρίς όμως να θυμίζει σπορ αυτοκίνητο, που έτσι κι αλλιώς δεν είναι. Παρά το μακρύ μεταξόνιο, το νέο CR-V παραμένει ευέλικτο και εύκολο στους χειρισμούς με εξαιρετικά ουδέτερη συμπεριφορά και ιδιαίτερα υπάκουο πίσω μέρος. Η αναβαθμισμένη ανάρτηση με αμορτισέρ διπλής δράσης αποσβένει το μεγαλύτερο μέρος των ανωμαλιών, περιορίζεις τις κλίσεις του αμαξώματος και αποδεικνύεται, ακόμη κι εκτός ασφαλτοστρωμένων δρόμων, ιδιαίτερα αποτελεσματική.

HONDA CR-V 1.5 i-VTEC TURBO engine

Τo νέο πρόσωπο του CR-V καθορίζεται από τον 1.5 τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης δύο σταδίων απόδοσης 173, και 193 ίππων και 220 και 243 Nm ροπής αντίστοιχα. Συνδυάζεται με χειροκίνητο έξι σχέσεων και CVT επτά. Το δεύτερο είναι σε θέση να διαχειριστεί με πολύ μεγαλύτερη πλέον ευκολία τη δύναμη του κινητήρα και έχει σχεδόν αποβάλει το ιδιόμορφο βουητό των συνόλων του είδους. Ο ίδιος ο κινητήρας, αν εξαιρέσεις κάποια μικρά στιγμιαία κενά απόδοσης από το turbo (lag), εντυπωσιάζει με την ευκολία που ανεβάζει στροφές, με τη δύναμή του, τη γραμμικότητά του και τη συνολική απόδοσή του. Κλασικός κινητήρας Honda δηλαδή.

HONDA CR-V 1.5 i-VTEC TURBO

Συνολικά, το νέο Honda CR-V έχει κάνει το μεγάλο βήμα ώστε να είναι σε θέση να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στην παγκόσμια αγορά. Μηχανολογικά μέρη, αμάξωμα πρακτικότητα χρήσης, χώροι, εξοπλισμός, ασφάλεια, οδήγηση και άνεση βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα. Η ατολμία στην σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας, που παρόλα αυτά είναι εργονομική, δεν είναι σε θέση να αφαιρέσει κάτι από τη λάμψη του.

Άρης Κόκκας

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ