Νέο Fiat 500X Sport

Η γκάμα κινητήρων του μοντέλου περιλαμβάνει τον 1,3 λίτρων Turbo FireFly 150hp με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT και τον κινητήρα diesel 1,6MTJ 120hp με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο DCT.


Νέο Fiat 500X Sport | to10.gr

Από τον Νοέμβριο θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά το νέο Fiat 500X Sport. Οι κινητήρες με τους οποίους εφοδιάζεται, είναι ο 1,3 λίτρων Turbo FireFly 150hp με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT και ο diesel 1.6MTJ 120hp με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο DCT.

Νέα έκδοση μετά τα Urban και Cross

Η έκδοση Urban τονίζει την πρακτικότητα και η έκδοση Cross τον περιπετειώδη χαρακτήρα για τις εκτός πόλης αποδράσεις. Όσον αφορά στη Sport, όπως φανερώνει και το όνομά της, αποτελεί τη σπορ εκδοχή, με τους μηχανικούς της Fiat να προχωρούν σε πολλές αλλαγές, προκειμένου να κατασκευάσουν αυτό το μοντέλο.

Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με μια νέα ανάρτηση, η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 13mm σε σχέση με τις εκδόσεις Urban και Cross, αλλά και τροχούς ελαφρού κράματος 19 ιντσών με ελαστικά διάστασης 225/40. Έτσι, το όχημα γίνεται πιο επιθετικό, με καλύτερη σταθερότητα και ασφάλεια.

Στην έκδοση με τον κινητήρα Τurbo FireFly με τους 150 ίππους, το σύστημα διεύθυνσης απέκτησε νέα ρύθμιση για πιο άμεση απόκριση και πληροφόρηση, ενώ στην ανάρτηση τοποθετήθηκαν αμορτισέρ τεχνολογίας FSD (Frequency Selective Damping) για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια, ευελιξία και ασφάλεια.

Οι παραπάνω αλλαγές σε συνδυασμό με τα ελαστικά υψηλών επιδόσεων των 19 ιντσών, αύξησαν την πλευρική επιτάχυνση κατά 8%, μείωσαν την υποστροφή κατά 26% και την υπερστροφή κατά 17%.

Το αυτοκίνητο διακρίνεται από εκεί και πέρα από τους ειδικούς προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τα πλευρικά μαρσπιέ και το ειδικό φινίρισμα στις καθρέπτες και τις χειρολαβές. Στα εμπρός φτερά υπάρχει το σήμα Sport, με τον διαχύτη και τη διπλή χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης να ολοκληρώνουν την εικόνα μαζί με τους νέους τροχούς των 18 ή προαιρετικά των 19 ιντσών.

Στο εσωτερικό, το όχημα τονίζεται από τη σκούρα επένδυση στις εμπρός κολόνες, το νέο τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος, τον επιλογέα αλουμινίου, αλλά και τις κόκκινες λεπτομέρειες. Προαιρετικά διαθέσιμη είναι και η επιλογή της επένδυσης του πίνακα οργάνων και του τιμονιού με Alcantara.

Τέλος, προσφέρονται φώτα τεχνολογίας Full LED στον βασικό εξοπλισμό και πολλά συστήματα υποβοήθησης, όπως είναι τα: αυτόματο φρενάρισμα, επόπτευση τυφλής γωνίας, adaptive cruise control και ενεργή προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας. Το σύστημα πολυμέσων Uconnect με οθόνη αφής επτά ιντσών είναι συμβατό με τα Apple CarPlay και Android Auto.

Πηγή: Fiat

Γράψτε το σχόλιο σας...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο