Audi e-tron GT concept

Στο Λος Άντζελες παρουσίασαν το νέο τους ηλεκτρικό μοντέλο οι Γερμανοί, που χαρίζει υψηλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και άνεση.

Audi e-tron GT concept | to10.gr

Στο Λος Άντζελες έγιναν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του e-tron GT concept. Χαρίζει υψηλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και άνεση. Είναι «επίπεδο», φαρδύ και με μακρύ μεταξόνιο, με τις διαστάσεις του να είναι 4,96μ. μήκος, 1,96μ πλάτος και 1,38μ. ύψος. Για να κατασκευαστεί χρησιμοποιήθηκαν πολλά υλικά, όπως ανθρακόνημα για την οροφή, αλουμίνιο και χάλυβα υψηλής αντοχής για άλλα τμήματα. Μάλιστα, η ανάπτυξη αυτού του αυτοκινήτου έγινε σε συνεργασία με την Porsche.

Η γραμμή της οροφής δίνει το στίγμα για την επόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας και η καμπίνα ξεχωρίζει σε πολλά σημεία. Τα τόξα των τροχών και οι ώμοι του διακρίνονται κι αυτά, ενώ το επίπεδο πάτωμα αποτυπώνει ξεκάθαρα την ηλεκτρική του φύση και το χαμηλό του βάρος.

Στην αεροδυναμική σήραγγα έχουν αναπτυχθεί διάφοροι τομείς του e-tron GT concept, όπως οι εισαγωγές αέρα στους θόλους των τροχών και ο διαχύτης. Ο μικρός αεροδυναμικός συντελεστής από τη μεριά του, μειώνει την οπισθέλκουσα.

Τα κατώφλια δημιουργούν μια αντίθεση με την καμπίνα και τραβούν αμέσως το βλέμμα στο πάτωμα, εκεί όπου είναι τοποθετημένη η μπαταρία. Και οι τροχοί των πέντε ακτίνων τονίζουν την προσωπικότητα του οχήματος, που χάρη στους αεριζόμενος δίσκους, βοηθούν στη μείωση της αντίστασης του αέρα. Είναι 22 ιντσών, διαστάσεων 285/30.

Η γρίλια, τοποθετημένη στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου και γενικά ο σχεδιασμός είναι πιο οριζόντιος σε σχέση με το e-tron και το σχήμα της σαν κυψέλη, είναι η τυπική των αυτοκινήτων της Audi.

Οι μεγάλες εισαγωγές επιτρέπουν τη ροή του αέρα, ψύχοντας την μπαταρία και τα φρένα, ενώ το καπό του θυμίζει ολίγον τα Aicon και PB18 e-tron. Έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε ο αέρας να αγκαλιάζει το σώμα, μειώνοντας τους στροβιλισμούς. Οι προβολείς διαθέτουν τεχνολογία LED, όπως και οι πίσω, εκεί όπου μια φωτεινή ρίγα εντοπίζεται σε όλο το πλάτος. Ενώνεται με τα φωτιστικά σώματα και υπενθυμίζει την ταυτότητα των ηλεκτρικών μοντέλων της εταιρείας.

Η εξωτερική απόχρωση θυμίζει από τη μεριά της το τιτάνιο και δημιουργεί τις δικές της αντιθέσεις, ανάλογα με το πού χτυπά το φως. Πλαίσια ματ εν συνεχεία στα παράθυρα, τονίζουν περαιτέρω την παραπάνω περιγραφή.

Το αυτοκίνητο εσωτερικά

Τέσσερις θύρες, τέσσερις θέσεις και μεταξόνιο 2,9 μέτρων. Άνετοι χώροι και πολυτέλεια για καθημερινή χρήση. Το λειτουργικό του κέντρο και η χρηστικότητά του έχουν επικεντρωθεί περισσότερο προς τον οδηγό, κάνοντάς του τη ζωή και την οδήγηση πιο εύκολη. Η κεντρική κονσόλα και ο πίνακας οργάνων δείχνουν να ρέουν και ο ελαφρύς φωτισμός στο πάνω μέρος του κοκ-πιτ με τη σταδιακή σκιά προς το πάτωμα, δίνουν έναν τόνο επιπλέον φάρδους. Πλευρική στήριξη από τη μεριά τους παρέχουν τα σπορ καθίσματα, που έχουν πολλές πινελιές από το motorsport. Αυτό ισχύει και για τις δύο σειρές.

Αξίζει να τονιστεί πως το εσωτερικό έχει επενδυθεί από συνθετικό δέρμα, ενώ ανακυκλωμένες είναι πολλές ίνες, που έχουν χρησιμοποιηθεί στα υποβραχιόνια και στην κεντρική κονσόλα. Μάλιστα, η επένδυση του πατώματος έχει κατασκευαστεί από ίνες διχτυών ψαρέματος.

Οι χώροι φόρτωσης είναι δύο και μεγάλοι. Ο πίσω έχει χωρητικότητα 450 λίτρων και ο εμπρός, κάτω από το καπό, 100.

Επιδόσεις και αυτονομία

Το σύστημα ηλεκτροκίνησης αποδίδει 590 ίππους. Υπάρχουν δύο ξεχωριστά μοτέρ, έναν σε κάθε άξονα και μεταφέρουν την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε περίπου 3,5δλ. και τα 200 σε 12. Η ανώτατη ταχύτητα ανέρχεται στα 240 χ.α.ω. Η αυτονομία αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα και η μπαταρία ιόντων-λιθίου μπορεί να αποθηκεύσει ενέργεια πάνω από 90 kWh. Το χαμηλό κέντρο βάρους, η 4διεύθυνση, η κατανομή ροπής, παίζουν τον δικό τους ρόλο στον χειρισμό, την ασφάλεια και την ακρίβεια του οχήματος.

Το σύστημα ανάκτησης αυξάνει την αυτονομία κατά 30% και μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους μέσω των ηλεκτρικών μοτέρ και του συστήματος ελέγχου πέδησης. Έως τα 0,3g, η ενέργεια αφορά τα μοτέρ, χωρίς να χρησιμοποιείται το φρένο, που καλύπτει το 90% όλων των επιβραδύνσεων. Τα φρένα αναλαμβάνουν μόνο αν η δύναμη που ασκηθεί, είναι πάνω από 0,3g και αφού έχει χρησιμοποιηθεί το πεντάλ. Τα φρένα είναι κεραμικά και αντέχουν στη σκληρή χρήση.

Μείωση χρόνου φορτίσεων

Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί χρησιμοποιώντας καλώδιο, με την υποδοχή να βρίσκεται πίσω από το αριστερό εμπρός φτερό ή με το σύστημα Audi Wireless Charging. Σε αυτή την περίπτωση, μια ειδική επιφάνεια βρίσκεται κάτω από το μέρος όπου είναι παρκαρισμένο το όχημα και συνδέεται με την παροχή. Το μαγνητικό πεδίο που δημιουργείται, αλληλεπιδρά με την ειδική επιφάνεια που έχει τοποθετηθεί κάτω από το όχημα και με ισχύ φόρτισης 11 kW, μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε μια νύχτα.

Μέσω καλωδίου, η φόρτιση είναι γρηγορότερη και εκεί αναλαμβάνει το σύστημα των 800 volt. Μέσα σε 20 λεπτά, η μπαταρία έχει φορτιστεί σε ποσοστό 80%, παρέχοντας αυτονομία 320 χιλιομέτρων βάση WLTP. Η παραγωγή του οχήματος θα ξεκινήσει σε περίπου δύο χρόνια.

Πηγή: Audi

«
»
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο