Νέο Audi RS 7 Sportback

Δεύτερη γενιά του μοντέλου με πολλές καινοτομίες, ώστε ο οδηγός να κινείται άνετα ή δυναμικά στον δρόμο, και τα δύο σε υπερθετικό βαθμό σε σχέση με το παρελθόν.


Νέο Audi RS 7 Sportback | to10.gr

Το νέο RS 7 Sportback παρουσιάζει η Audi, με το αυτοκίνητο να κάθεται πιο χαμηλά στον δρόμο. Τα φτερά του είναι πιο φουσκωμένα, εκφράζοντας έτσι τον σπορ χαρακτήρα του, κάνοντας το πλάτος του εμπρός μέρους να φτάνει τα 1.950mm, 40mm περισσότερα από το A7 Sportback. Επίσης, το νέο μοντέλο διαθέτει τις γραμμές του οχήματος coupe σε τέσσερα μέρη. Στο καπό, την οροφή, τις εμπρός θύρες και τη θύρα χώρου φόρτωσης. Το μέγιστο μήκος του ανέρχεται στα 5.009mm.

Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει επίσης από τη γρίλια Singleframe δίχως την αντιθετική μπορντούρα και είναι σε σχέδιο κυψέλης, απόχρωσης μεταλλικής. Οι μεγάλες εισαγωγές αέρα και οι κάθετες περσίδες προσδίδουν ακόμα μερικά σπορ χαρακτηριστικά. Τέλος, μια οριζόντια λεπίδα τρέχει το μήκος του τμήματος.

Στα πλευρά, το νέο Audi RS 7 Sportback έχει καθαρές γραμμές, ρέουσες επιφάνειες, αλλά και μυώδεις. Ο χαμηλός ώμος συγκλίνει με τη βάση του παραθύρου που ανεβαίνει, δημιουργώντας την αίσθηση του δυναμισμού. Τα πλαίσια των θυρών είναι μαύρα και ενισχύουν την προσωπικότητά του και φαίνεται σαν να κινείται, ακόμα και όταν είναι σταθμευμένο.

Στο πίσω μέρος διακρίνεται η ρέουσα γραμμή με τις λωρίδες φωτιστικών σωμάτων να ενώνουν τους προβολείς. Στα 100 χ.α.ω., εκτείνεται και σπόιλερ. Το σύστημα της εξάτμισης, με χρωμιωμένες οβάλ απολήξεις σε κάθε πλευρά, κάθονται κάτω από τον προφυλακτήρα, που ενισχύεται με τον διαχύτη και άλλα στοιχεία μαύρης μεταλλικής απόχρωσης. Οι προβολείς LED είναι στάνταρ, ενώ προαιρετικά είναι τα φώτα LED laser και τα οπίσθια LED με δυναμικά φλας.

Η κινητήρια μονάδα

Ο 4λιτρος TFSI αποδίδει 441 kW (600 hp) με 800Nm ροπή στο εύρος 2.050-4.500 σ.α.λ. Τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 3,6δλ. Η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250, στα 280 με το πακέτο Dynamic και στα 305 με το Dynamic plus. Χάρη στο σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας με το 48βολτο ηλεκτρικό, ο κινητήρας είναι οικονομικός. Ο εναλλάκτης μπορεί να ανακτήσει έως και 12 kW ισχύος κάτω από ήπια επιτάχυνση, τροφοδοτώντας την μπαταρία ιόντων-λιθίου με ηλεκτρισμό. Αν ο οδηγός αφήσει το γκάζι σε ταχύτητες ανάμεσα στα 55 έως τα 160 χ.α.ω., το σύστημα επιλέγει δύο οψιόν. Ανάλογα με την περίπτωση του προγράμματος, το νέο RS 7 Sportback ανακτά ενέργεια ή ταξιδεύει με τον κινητήρα σβηστό. Όταν ο οδηγός ασκήσει πίεση στο γκάζι, ο εναλλάκτης εκκινεί το μοτέρ. Η τεχνολογία MHEV επιτρέπει τη λειτουργία start-stop σε ταχύτητες κάτω των 22 χ.α.ω. και εφόσον το αυτοκίνητο αρχίσει να κινείται παραπάνω, ο κινητήρας αναλαμβάνει δράση, ακόμα και αν ασκείται πίεση στο φρένο. Με την τεχνολογία MHEV, η μείωση της κατανάλωσης μπορεί να είναι ακόμα και 0,8 λίτρα/100 χλμ.

Το σύστημα cylinder on demand (COD) συμβάλει με τη σειρά του στην οικονομία, απομονώνοντας τους κυλίνδρους 2, 3, 5 και 8, εμποδίζοντας την εισροή καυσίμου και την καύση του, κλείνοντας τις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής. Αυτό γίνεται στις υψηλές σχέσεις με χαμηλά προς μεσαία φορτία και ταχύτητες.

Το κιβώτιο είναι το στάνταρ 8τάχυτο tiptronic με νέα λειτουργία launch control στο σύστημα 4κίνησης quattro. Η κατανομή της ροπής ανέρχεται στο 40:60 στον εμπρός και τον πίσω άξονα μέσω του πλήρως μηχανικού κεντρικού διαφορικού. Αν ένας τροχός εμφανίσει ολίσθηση, η ροπή μεταφέρεται στον άξονα με την περισσότερη πρόσφυση. Έως και το 70% μπορεί να επενεργήσει στον εμπρός άξονα και έως 85% στον πίσω.

Η ανάρτηση

Είναι πολλαπλών συνδέσμων εμπρός και πίσω. Οι συνδέσεις είναι κατασκευασμένες κυρίως από αλουμίνιο. Ο εμπρός άξονας έχει 1.668mm μήκος και ο πίσω 1.650mm. Η στάνταρ RS προσαρμοζόμενη αερανάρτηση έχει ρυθμιστεί για να ταιριάζει στις δυνατότητες του οχήματος, χάρη στα νέα ελατήρια που είναι σκληρότερα κατά 50%. Υπάρχουν τρία προφίλ, με το πρώτο να χαμηλώνει το όχημα κατά 20mm περισσότερο σε σχέση με το A7 Sportback. Σε ταχύτητες πάνω από 120 χ.α.ω., χαμηλώνει ακόμα κατά 10mm, ενώ με το lift mode, ανυψώνεται κατά 20mm αν απαιτηθεί.

Η προαιρετική σπορ ανάρτηση RS με το Dynamic Ride Control (DRC), κρατάει ακόμα πιο σταθερό το όχημα, βελτιώνοντας τον χειρισμό. Εδώ, η διαφορά έγκειται στο γεγονός πως τα νέα αμορτισέρ διαθέτουν ενσωματωμένες βαλβίδες.

Τα προφίλ οδήγησης είναι έξι, τα comfort, auto, dynamic, efficiency και τα εξατομικευμένα RS 1, RS 2, τα οποία ενεργοποιούνται μέσω του RS MODE στο τιμόνι. Έτσι, επηρεάζονται η μετάδοση, ο κινητήρας, η διεύθυνση, η ανάρτηση, η 4διεύθυνση, το διαφορικό, οι βαλβίδες της εξάτμισης και ο αυτόματος κλιματισμός. Στην RS 2 ο οδηγός μπορεί να αλλάξει το Electronic Stabilization Control (ESC) με το προφίλ sport με το πάτημα ενός κουμπιού.

Το νέο RS 7 Sportback διαθέτει τροχούς από χυτό αλουμίνιο, 10άκτινους με ελαστικά 275/35.

Το εσωτερικό

Υπάρχουν πλούσιοι χώροι για οδηγό και συνοδηγό, ενώ η πάνω οθόνη του ΜΜΙ πλαισιώνεται με τέτοιον τρόπο, που οι άκρες της δεν είναι ορατές. Επίσης, ο οδηγός μπορεί να δει τη θερμοκρασία, τις δυνάμεις g, την κατάσταση των ελαστικών, τη ροπή, την απόδοση, τη θερμοκρασία λαδιού, το γυρολόγιο, την επιτάχυνση και άλλα. Υπάρχει ειδικός δείκτης που ενημερώνει τον οδηγό πότε πρέπει να αλλάξει σχέση, με το flat-bottom τιμόνι από δέρμα να εξοπλίζεται με χειριστήρια από αλουμίνιο και πολυλειτουργικά μπουτόν. Τα λογότυπα RS και RS 7 κοσμούν το τιμόνι, τα καθίσματα και τα εμπρός μαρσπιέ. Όταν όλες οι θύρες είναι ανοικτές από εκεί και πέρα, εμφανίζεται στο έδαφος το έμβλημα της Audi.

Τα σπορ καθίσματα RS είναι από δέρμα Nappa με ρομβοειδή ταπετσαρία. Μια άλλη πρόταση, αφορά τα καθίσματα από δέρμα Valcona, με κυψελωτή ταπετσαρία και το σήμα RS. Επίσης, είναι κλιματιζόμενα για πρώτη φορά. Τα δύο πακέτα σχεδιασμού RS παρέχονται σε απόχρωση κόκκινη ή γκρι, με αντιθετική ραφή στο τιμόνι με Alcantara και κάθε πακέτο πλαισιώνεται από χρωματιστές ζώνες ασφαλείας και ταπέτα RS. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθενται προσθήκες από ανθρακόνημα, ξύλο ή ματ αλουμίνιο.

Πηγή: Audi

Γράψτε το σχόλιο σας...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο