Πρεμιέρα του Hyundai i30 N Project C στην ΙΑΑ

Το νέο μοντέλο θα διαθέσει αυστηρά 600 οχήματα και η διάθεσή τους θα ξεκινήσει σε επιλεγμένες αγορές στην Ευρώπη αργότερα μέσα στο έτος.


Πρεμιέρα του Hyundai i30 N Project C στην ΙΑΑ | to10.gr

Ένα βήμα παραπάνω πηγαίνει το i30 N η Hyundai. Καθώς το βελτίωσε και το αναβάθμισε σε πολλούς τομείς, με αποτέλεσμα να παραχθεί το i30 N Project C, η πρεμιέρα του οποίου έγινε στην ΙΑΑ. Το όχημα είναι κατά 50 κιλά ελαφρύτερο, 6mm πιο κοντά στον δρόμο και διαθέτει δυναμικό εσωτερικό και εξωτερικό.

Πολλά τμήματά του είναι από CFRP, όπως ο διαχωριστής ροής αέρα, ο διαχύτης, το καπό και τα μαρσπιέ. Όσον αφορά στις αεροδυναμικές πινελιές του, κάνουν την οδήγηση πιο γρήγορη, αλλά και σταθερή.

Στη Νιόν άρχισε να ξηλώνεται το πουλόβερ της «εξυγίανσης»…

Αναφορικά με το γράμμα C, εμφανίζεται λόγω της Area C, υψηλών επιδόσεων στην πίστα Namyang R & D της Hyundai, των τμημάτων κατασκευασμένων από Carbon fibre (CFRP) και του μειωμένου κέντρου βάρους (Center of gravity) του οχήματος.

Μειωμένο βάρος

Οι ζάντες 19 ιντσών της ΟΖ συμβάλλουν στη μείωση του συνολικού βάρους του οχήματος, καθώς είναι 22 κιλά πιο ελαφρές. Το καπό από CFRP είναι πιο ελαφρύ κατά 7,2 κιλά, τα δύο πλαϊνά σπόϊλερ κατά 499 γραμμάρια το καθένα, το εμπρός splitter πιο βαρύ κατά 240 γραμμάρια, ο νέος σχεδίασης πίσω διαχύτης ελαφρύτερος κατά 386 γραμμάρια και τα καθίσματα της Sabelt με CFRP είναι ελαφρύτερα κατά 7,5 κιλά το καθένα. Τα καθίσματα παρέχουν μεγάλη πλευρική στήριξη και στήριξη των ώμων.

Η ισχύς παραμένει στους 275 ίππους και η ροπή υπερβαίνει τα 378Nm.

Βελτιστοποιημένα δυναμικά χαρακτηριστικά

Το i30 N Project C κάθεται πιο κοντά στον δρόμο κατά 6mm, ενώ το κέντρο βάρους κατά 8,8mm πιο χαμηλά, λόγω της τοποθέτησης χαμηλότερων και πιο σφιχτών ελατηρίων μεγαλύτερης ακαμψίας, μαζί με αμορτισέρ. Οι αρθρώσεις στους πίσω τροχούς είναι από αλουμίνιο αντί ατσάλι και εξασφαλίζουν μείωση βάρους κατά 4,66 κιλά. Επαναπρογραμματισμένα είναι τα προφίλ οδήγησης, με τα Sport και Ν να δίνουν στους οδηγούς αμεσότερες αποκρίσεις.

Λειτουργικός σχεδιασμός

Εσωτερικά, το τιμόνι είναι επενδυμένο από Alcantara, όπως το χειρόφρενο και ο επιλογέας σχέσεων. Ο μοχλός από αλουμίνιο μοιάζει με έμβολο, εφαρμόζει τέλεια στο χέρι, αλλά και με τις πορτοκαλί ζώνες ασφαλείας, τις ραφές των νέων καθισμάτων Sabelt και την αριθμημένη πλακέτα xx/600 της έκδοσης στην επένδυση του ταμπλό εμπρός του οδηγού.

Εξωτερικά, η απόχρωση είναι ματ γκρι, με όλα τα τμήματα CFRP να παρουσιάζουν την πλέξη των ανθρακονημάτων.

Πηγή: Hyundai

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ...

Κορυφαίος ερευνητής προειδοποιεί: «Όσοι έχουν οργασμό, κοιμούνται καλύτερα»

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο