Ferrari 488 Challenge Evo

Ferrari 488 Challenge Evo

Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο Ferrari Finali Mondiali και αποτελεί εξέλιξη της 488 Challenge.

Την 488 Challenge Evo παρουσιάζει η Ferrari, που υπόσχεται στους οδηγούς αγώνων καλύτερες επιδόσεις και καλύτερη συμπεριφορά. Σκοπός του πακέτου Evo είναι να ενισχυθεί η αεροδυναμική και ο χειρισμός του οχήματος σε συνδυασμό με τα ελαστικά, την κάθετη δύναμη και τον ηλεκτρονικό έλεγχο.

Το αυτοκίνητο εμφανίζει αύξηση κατά 30% της αεροδυναμικής απόδοσης σε σχέση με την 488 Challenge. Το μήκος του εμπρός πρόβολου έχει αλλάξει για την αύξηση της κάθετης δύναμης και τη βελτίωση της ισορροπίας. Το προφίλ της γρίλιας έχει επιμηκυνθεί και στο κέντρο του προφυλακτήρα, μια εισαγωγή σχήματος U τροφοδοτεί με αέρα τα φρένα. Στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, ένας μεγάλος διαχωριστής ροής αέρα με πτερύγια στο τέλος, βελτιώνουν τον όγκο που εισέρχεται από τα πλευρά. Στα πλευρά επίσης του προφυλακτήρα, μειώνεται η επιφάνειά του, επιτρέποντας στο όχημα να έχει κατά 50% περισσότερη κάθετη δύναμη από την υπάρχουσα 488 Challenge.

Στο πίσω μέρος, υπάρχει έντονη «αναφορά» στην FXX-K. Στα πλευρά του προφυλακτήρα, η αεροδυναμική επιφάνεια εκτρέπει τον αέρα από τα τόξα των τροχών. Κάτω από το σπόιλερ, διάφορα εξαρτήματα βελτιώνουν επίσης την κάθετη δύναμη.

Η 488 Challenge Evo αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο της Ferrari, στο οποίο μπορούν να ρυθμιστούν τα επίπεδα κάθετης δύναμης, ανεξάρτητα με το πίσω μέρος και δίχως να επηρεαστεί η απόσταση από το έδαφος. Ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της πίστας και τις καιρικές συνθήκες, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει υψηλά ή χαμηλά επίπεδα.

Τα φρένα εμφανίζουν μειωμένη φθορά χάρη στον νέο σχεδιασμό των εμπρός δίσκων και υψηλή απόδοση, χάρη στους μεγαλύτερους πίσω. Νέα ελαστικά της Pirelli 275/675-19 εμπρός και 315/705-19 πίσω, έχουν δοκιμαστεί στις πίστες των Βαλελούνγκα, Μουτζέλο, Λε Καστελέ και Σίλβερστοουν μεταξύ άλλων, ενώ αναφορικά με το εσωτερικό, το τιμόνι έχει εξελιχτεί με βάση εκείνα των FXX-K Evo και 488 GTE.

Διαθέτει paddles, που διευκολύνουν τον οδηγό να έχει καλύτερη ορατότητα στον πίνακα οργάνων, ενώ την ίδια ώρα μπορεί να επιλέξει τέσσερα προγράμματα οδήγησης, δύο για στεγνό και δύο για βρεγμένο οδόστρωμα. Η κάμερα οπισθοπορείας βελτιώνει την ορατότητα και πολλά εξαρτήματα και βελτιώσεις, μπορούν να αναβαθμίσουν τα υπάρχοντα μοντέλα.

Πηγή: Ferrari

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ