Νέο Subaru Forester E-Boxer

Όπως φανερώνει και το όνομά του, η πέμπτη γενιά του μοντέλου είναι ηλεκτρική και συνδυάζει όλα τα οφέλη της σύγχρονης εποχής της αυτοκίνησης.


Νέο Subaru Forester E-Boxer | to10.gr

Το νέο Forester E-Boxer παρουσιάζει η Subaru. Το αυτοκίνητο είναι ηλεκτρικό και συνδυάζει δύο βασικές τεχνολογίες της εταιρείας. Τον Boxer κινητήρα και το Symmetrical All-Wheel Drive. Επίσης, το αυτοκίνητο διαθέτει πολλές νέες τεχνολογίες, όπως τα EyeSight, Subaru Rear Vehicle Detection, Reverse Automatic Braking και Driver Monitoring System, τα οποία είναι στάνταρ σε όλη την γκάμα.

Τιμή για τον Τσιμίκα υπάρχει: 25.000.000 €

Εξωτερικά, είναι ανανεωμένο, η απόσταση από το έδαφος ανέρχεται στα 220mm, ενώ εντός είναι πιο ευρύχωρο και με υψηλής ποιότητας υλικά. Η αναβαθμισμένη λειτουργία X-Mode έχει δύο προγράμματα, ενώ ο κινητήρας δύο λίτρων Boxer άμεσης έγχυσης, συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Μια μπαταρία ιόντων-λιθίου επιτρέπει την πλήρη ηλεκτρική κίνηση σε ταχύτητες έως των 40 χ.α.ω.

Με το κιβώτιο Lineartronic και το Symmetrical All Wheel Drive, παρέχεται απαλή και πιο γραμμική επιτάχυνση.

Τα προγράμματα είναι τρία και πρόκειται για τα EV driving, Motor Assist driving και Engine driving.

EV Driving: Σε χαμηλές ταχύτητες, το Forester e-Boxer τροφοδοτείται από το ηλεκτρικό μοτέρ για ήσυχη και μηδενικών εκπομπών οδήγηση. Ωφελεί στην οδήγηση στην πόλη και την κίνηση και προσφέρει 10% λιγότερη κατανάλωση σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση.

Motor Assist Driving: Στις μεσαίες ταχύτητες, αμφότερα τα μοτέρ συνεργάζονται για να βελτιωθεί η ισχύς και η απόδοση. Ωφελεί την off-road οδήγηση και παράγει ροπή νωρίτερα με τη χρησιμοποίηση της X-Mode, ενώ μπορεί να βοηθήσει όταν υπάρχει ρυμουλκούμενο. Η μέγιστη δυνατότητα ρυμούλκησης είναι 1.870 κιλά.

Engine Driving: Στις υψηλές ταχύτητες, το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά με το μοτέρ βενζίνης. Ανάλογα με τις συνθήκες, ο κινητήρας φορτίζει την μπαταρία για την επόμενη χρήση της. Η μπαταρία και τα εξαρτήματά της, έχουν τοποθετηθεί πάνω από τον πίσω άξονα, παρέχοντας καλύτερη σταθερότητα στο όχημα και κατανομή βάρους.

Σχετικά με την κατασκευή του, η ακαμψία έχει αυξηθεί κατά 40%, καθώς το σασί απορροφά περισσότερη ενέργεια, μειώνοντας παράλληλα τους θορύβους και τις δονήσεις του περιβάλλοντος του οχήματος. Επιπροσθέτως, μια αντιστρεπτική ράβδος ενσωματωμένη στο αμάξωμα, εξασφαλίζει μεγαλύτερη ακαμψία και άνετο, ελεγχόμενο και βελτιωμένο χειρισμό.

Αναφορικά με τις τεχνολογίες ασφαλείας, είναι οι EyeSight, Adaptive Cruise Control, Pre-Collision Braking, Pre-Collision Throttle Management, Lane Sway, Departure Warning, Lane Keep Assist, Lead Vehicle Start Alert, Subaru Rear Vehicle Detection, Blind Spot Monitoring, Lane Change Assist, Rear Cross Traffic Alert, Reverse Automatic Braking και Driver Monitoring System. Το τελευταίο εντοπίζει αν το κεφάλι του οδηγού δεν είναι στραμμένο προς τον δρόμο και αν τα μάτια του είναι πολλή ώρα κλειστά, με συνέπεια να ειδοποιεί με έναν χαρακτηριστικό ήχο.

Επίσης, μπορεί να αποθηκεύει διάφορες ρυθμίσεις, όπως τη θέση του καθίσματος, τους καθρέπτες, το περιεχόμενο των οθονών και τον κλιματισμό. Μπορεί να αποθηκεύσει ρυθμίσεις έως και πέντε ατόμων.

Σχετικά με την X-Mode, διαθέτει δύο λειτουργίες. Τη SNOW/DIRT για ολισθηρές επιφάνειες όπως χιόνι και χαλίκι και την DEEP SNOW/MUD για επιφάνειες όπως βαθύ χιόνι. Γενικότερα, η X-Mode δεν χρησιμοποιείται μόνο σε αυτά τα τερέν, αλλά και σε άλλες περιπτώσεις, επηρεάζοντας πολλά τμήματα του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό ε το Hill Descent Control.

Εξωτερικά, το νέο Forester e-Boxer ξεχωρίζει από τα τόξα των τροχών (είναι νέοι από αλουμίνιο και στις δύο εκδόσεις, με την XE Premium να διαθέτει 18 ιντσών). Διατίθενται επίσης Keyless Entry, Push Button Start System, προβολείς LED με high beam assist και προβολείς ομίχλης LED στάνταρ σε όλη την γκάμα. Επίσης τα πίσω γυάλινα πάνελ μπορούν να είναι φιμέ.

Το όχημα είναι 20mm φαρδύτερο και 30mm μακρύτερο από την απερχόμενη έκδοση, κάτι που σημαίνει πως οι πίσω επιβάτες επωφελούνται κατά 30mm απόστασης από τις πλάτες των εμπρός καθισμάτων.

Η πολυλειτουργική οθόνη είναι έγχρωμη αφής οκτώ ιντσών, συμβατή με τα Apple CarPlay and Android Auto, διατίθενται DAB radio και συνδεσιμότητα Bluetooth, ενώ το χειρόφρενο είναι ηλεκτρικό και τα καθίσματα ρυθμιζόμενα έως οκτώ θέσεων. Μπορούν να είναι θερμαινόμενα, ενώ η έκδοση XE Premium εξοπλίζεται με θερμαινόμενα πίσω καθίσματα και θερμαινόμενο τιμόνι.

Πηγή: Subaru

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ...

Μια ελληνική πεντάδα γεμάτη ταλέντο!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ