Σε πλήρη εξέλιξη η στρατηγική ηλεκτροκίνησης της Audi

Η εταιρεία κυκλοφορεί τέσσερα νέα μοντέλα με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.


Σε πλήρη εξέλιξη η στρατηγική ηλεκτροκίνησης της Audi | to10.gr

Το νέο μοντέλο φέρει το λογότυπο «TFSI e» και διαθέτει plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα που συνδυάζει βενζινοκινητήρα V6 τριών λίτρων με ισχυρό ηλεκτροκινητήρα. Η κορυφαία έκδοση προσφέρει ισχύ 456 PS (335 kW) και 700 Nm ροπής ενώ η πιο μικρή έκδοση προσφέρει 381 PS (280 kW) και 600 Nm ροπής.

Στο Audi Q7 TFSI e quattro το ρόλο του κινητήρα εσωτερικής καύσης παίζει ένας από τους πιο σύγχρονους βενζινοκινητήρες της Audi, ο 3.0 TFSI. Ο V6 με τη βοήθεια του turbo παράγει ισχύ 340 PS και ροπή 450 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας παράγει ισχύ 94 kW και ροπή 350 Nm.

Η ισχύς για τον ηλεκτροκινητήρα παρέχεται από μια υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου, τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών και παρέχει ενεργειακή ισχύ 17,3 kWh σε τάση 308 Volts. Κατά τη διάρκεια της ανάκτησης, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως εναλλάκτης και τροφοδοτεί το συνεχές ρεύμα πίσω στην μπαταρία ιόντων λιθίου.

Ένα πολύ γρήγορο και με ανεπαίσθητες αλλαγές κιβώτιο ταχυτήτων tiptronic οκτώ σχέσεων μεταφέρει τις δυνάμεις των δύο κινητήρων μέσω του διαφορικού quattro και στους τέσσερις τροχούς.

Δύο επίπεδα ισχύος

Το Q7 60 TFSI e quattro έχει ισχύ 335 kW (456 PS) και ροπή 700 Nm – δηλαδή 250 Nm περισσότερο από την παραγόμενη ροπή μόνο από τον TFSI. Όταν συνεργάζονται και οι δύο μονάδες ισχύος, επιταχύνει από 0 σε 100 χ.α.ω. σε 5,7 δλ. και φτάνει σε μια ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα 240 χ.α.ω. Μέχρι ταχύτητες 135 χ.α.ω. ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά μόνος του. Το Q7 55 TFSI e quattro παράγει 280 kW (381 PS) και ροπή 600 Nm. Από στάση φτάνει στα 100 χ.α.ω. σε 5,9 δλ. Ο ηλεκτρικός κινητήρας μπορεί επίσης να παράγει μόνο την κίνηση του αυτοκινήτου μέχρι την ταχύτητα των 135 χ.α.ω. και μπορεί να επιτευχθεί ταχύτητα 240 χ.α.ω. σε συνεργασία με τη μηχανή καύσης.

Σε οποιαδήποτε κυκλοφοριακή κατάσταση η υβριδική διαχείριση του Audi Q7 TFSI e quattro επιλέγει αυτόματα τη βέλτιστη στρατηγική λειτουργίας.

Το Q7 TFSI e quattro εκκινεί πάντα σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία «EV». Ένα μεγάφωνο στο δεξιό θόλο του τροχού εκπέμπει έναν συνθετικό ήχο για να προειδοποιεί τους πεζούς και τους ποδηλάτες στην κυκλοφορία στην πόλη. Η “Hybrid” επιλογή προσφέρει δύο λειτουργίες: “Auto” και “Hold”. Στη λειτουργία “Auto”, η στρατηγική πρόβλεψης λειτουργίας ενεργοποιείται αυτόματα όταν ξεκινά η καθοδήγηση της διαδρομής στην τυπική πλοήγηση MMI plus.

Μια διαφορετική στρατηγική χρησιμοποιείται στη λειτουργία «Hold»: Σε αυτήν την περίπτωση, η υπάρχουσα κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας διατηρείται στο τρέχον επίπεδο με ελάχιστες διακυμάνσεις.

Ακόμη μεγαλύτερη απόδοση

Οι φάσεις κατά τις οποίες ο οδηγός παίρνει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού είναι επίσης σημαντικοί για την απόδοση του Q7 TFSI e quattro. Το Q7 TFSI e quattro μπορεί να ανακτήσει μέχρι και 25kW ισχύος και να τροφοδοτήσει την ενέργεια αυτή πίσω στην μπαταρία ιόντων λιθίου.

Έως και επτά προφίλ οδήγησης

Ο οδηγός του Audi Q7 TFSI e quattro μπορεί να επιλέξει και ένα από τα επτά διαφορετικά προφίλ οδήγησης του αυτοκινήτου: “comfort,” “efficiency,” “auto,” “dynamic,” “individual,” “allroad” (με την προαιρετική αερανάρτηση) και “offroad”. Οι επιλογές αυτές επιδρούν στη χαρτογράφηση του κινητήριου συστήματος, την αερανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης.

Πηγή: Audi

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ