Η Τότεναμ συζητάει με την Google για την ονοματοδοσία του γηπέδου της

Η Τότεναμ συζητάει με την Google για την ονοματοδοσία του γηπέδου της

Οι άνθρωποι της Τότεναμ, προσπαθούν να βρουν έναν μεγάλο χορηγό, με σκοπό μια δυνατή οικονομική ενίσχυση και φαίνεται να βρίσκονται σε συζητήσεις με την Google.

Έχουν περάσει τρεισήμισι χρόνια από τότε που η Τότεναμ μετακόμισε στο νέο γήπεδό της, ένα υπερσύγχρονο στάδιο αξίας 1 δισεκατομμυρίου λιρών, που χτίστηκε πάνω στις «στάχτες» του παλιού Γουάιτ Χαρτ Λέιν.

Όμως, παρά το γεγονός ότι ο πρόεδρος Ντάνιελ Λεβί επιβεβαίωσε την πρόθεσή του να πουλήσει τα δικαιώματα ονομασίας της εγκατάστασης το 2019, ακόμη δεν έχει επιτευχθεί συμφωνία.

Διαβάστε επίσης: Χάνεται το πρωτάθλημα με 7 στα 7; Τι λέει το Super League δεδικασμένο – Τι να… πει το σερί του ΠΑΟ στον Μάρκο Σίλβα

Ωστόσο, οι καιροί θα μπορούσαν να είναι πια πιο ώριμοι. Σύμφωνα με όσα αναφέρει το περιοδικό The Athletic, ο λονδρέζικος σύλλογος βρίσκεται σε συζητήσεις με τον αμερικανικό γίγαντα Google για την πώληση των δικαιωμάτων ονομασίας της δομής των 62.850 θέσεων, η οποία φιλοξένησε χθες αγώνα του NFL μεταξύ των New York Giants και των Green Bay Packers.

Η Google, μια από τις πιο πολύτιμες εταιρείες στον κόσμο, έχει συνάψει πολυάριθμες αθλητικές συνεργασίες τα τελευταία χρόνια. Τον Μάρτιο, η ομάδα της McLaren Racing Formula 1 υπέγραψε μαζί της μια πολυετή συμφωνία για το χαρτοφυλάκιο χορηγιών της, ενώ ο τεχνολογικός γίγαντας έχει περαιτέρω εμπορικές συμφωνίες με το NBA και το MLB, στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Το στάδιο της Τότεναμ έχει μια ιδιαίτερη γοητεία, γιατί εκτός από τη φιλοξενία των καλύτερων αγώνων της Premier League και του Champions League, φιλοξενεί επίσης αγώνες της κανονικής περιόδου του NFL, ενώ θα μπορούσε ακόμη και να γίνει η έδρα μιας ομάδας του αθλήματος μόνιμα στο μέλλον.

Το στάδιο φιλοξένησε επίσης τον τελικό του Rugby League Challenge Cup, αγώνες παγκόσμιου τίτλου πυγμαχίας βαρέων βαρών και πολλές μεγάλες συναυλίες.

Οποιαδήποτε συμφωνία με την Google θα ήταν σημαντική για την Τότεναμ. Ο ετήσιος κύκλος εργασιών του συλλόγου είναι κατά μέσο όρο ο πέμπτος καλύτερος στην Premier League και οι «Σπερς» έχουν ήδη κερδοφόρες μακροπρόθεσμες συμφωνίες με τον κύριο χορηγό (AIA), τον τεχνικό συνεργάτη Nike, καθώς και μια συνεργασία με τον Cinch ως χορηγό τους.

Ωστόσο, η σύναψη συμφωνίας για τα δικαιώματα ονομασίας θα αύξανε περαιτέρω τα έσοδα σε μια σεζόν που -αγωνιστικά- φαίνεται να βαδίζει στο σωστό δρόμο με τον Αντόνιο Κόντε στον πάγκο της.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑ