Κασάμι: «Έχουμε τη νοοτροπία για να κερδίζουμε τίτλους»

Κασάμι: «Έχουμε τη νοοτροπία για να κερδίζουμε τίτλους»

Στο επερχόμενο ματς με τον Άρη αναφέρθηκε ο Παϊτίμ Κασάμι, αλλά και στις πιθανότητες που έχει ο Ολυμπιακός να κατακτήσει το πρωτάθλημα.

Ο Ολυμπιακός υποδέχεται τον Άρη την Κυριακή (15/1) το βράδυ με τους «ερυθρόλευκους» να έχουν στόχο να συνεχίσουν το νικηφόρο σερί τους.

Ο Παϊτίμ Κασάμι αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο ματς, ενώ τόνισε πως ο σύλλογος έχει το DNA να κερδίζει τίτλους.

Διαβάστε επίσης: ΑΕΚ Β’ – Ολυμπιακός Β’ 1-2: Αυτά μόνο ο Θρύλος – Νίκησε ΑΕΚ Β’ και Γκορτσίλα (vids)

Για το ματς με τον Άρη: «Πιστεύω πως θα είναι σκληρό και δύσκολο παιχνίδι γιατί από ότι έχω δει ο Αρης είναι μια πολύ καλή ομάδα. Έχει ποιοτικούς παίκτες, ιδιαίτερα στην επίθεση και θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Ναι έχουμε τρεις σερί νίκες και θέλουμε να συνεχίσουμε με αυτόν τον τρόπο».

Για το αν μπορεί ο Ολυμπιακός να κατακτήσει το πρωτάθλημα: «Έχουμε το dna για να κερδίζουμε τίτλους. Έχουμε τη νοοτροπία για να κερδίζουμε τίτλους. Την Κυριακή έχουμε ακόμα ένα τρίποντο να διεκδικήσουμε. Πρέπει να κερδίσουμε κάθε παιχνίδι. Έχουμε ακόμα πολλά παιχνίδια μπροστά μας και πρέπει να μείνουμε επικεντρωμένοι σε μας. Προσωπικά θέλω να κερδίσω το πρωτάθλημα, όλοι μας θέλουμε να κερδίσουμε το πρωτάθλημα. Όπως είπα, έχουμε έναν σημαντικό αγώνα μπροστά μας. Είναι ακόμα Ιανουάριος και κανένα πρωτάθλημα δεν τελείωσε τον Ιανουάριο».

Για το αν είναι στο 100% η ετοιμότητα του: «Αισθάνομαι πολύ καλύτερα. Δεν είμαι στο 100%, αλλά πλησιάζω. Δουλεύω σκληρά για να φτάσω στο επίπεδο που θέλω. Ας μη ξεχνάμε πως είχα και έναν μυϊκό τραυματισμό που με κράτησε εκτός για δυόμιση μήνες. Τώρα είμαι πολύ χαρούμενος που νοιώθω καλύτερα και μετά τη συμμετοχή μου στο τελευταίο παιχνίδι η αυτοπεποίθηση μου έχει ανέβει και ελπίζω να πάνε καλά τα πράγματα».

 

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑ