
Ο Ολυμπιακός αποχαιρέτησε τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη.
Ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης αποτελεί επίσημα παρελθόν από τον Ολυμπιακό.
Οι ερυθρόλευκοι μέσω ανακοίνωσης στα social media ανακοίνωσαν την λήξη της συνεργασίας με τον 36χρονο τερματοφύλακα.
Δείτε την ανάρτηση του Ολυμπιακού:
Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα! / Thank you for everything Alexandros! 🔴⚪️🙏🏻#Olympiacos #ThankYou #Paschalakis pic.twitter.com/PvExHoRIvj
— Olympiacos FC (@olympiacosfc) June 26, 2026
Η ομάδα του Πειραιά ευχαρίστησε τον έμπειρο γκολκίπερ για την προσφορά του γράφοντας,«Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα».
O Ολυμπιακός απέκτησε τον Πασχαλάκη ως ελεύθερο από τον ΠΑΟΚ το 2022. Συνολικά, έπαιξε σε 78 παιχνίδια σε όλες τις διοργανώσεις, ενώ κράτησε ανέπαφη την εστία του σε 34 ματς.

Το βίντεο του Ολυμπιακού για Μπαρτζώκα: «Οι νικητές δεν σταματούν ποτέ να πιστεύουν» (vid)
Στον Πειραιά κατέκτησε Πρωτάθλημα, Κύπελλο και Super Cup, ενώ ήταν και μέλος της ιστορικής ομάδας που κατέκτησε το UEFA Conference League το 2024.


















