Γλέντι στο «Καραϊσκάκης»: «Εκεί-εκεί στη Β’ Εθνική»

Γλέντι στο «Καραϊσκάκης»: «Εκεί-εκεί στη Β’ Εθνική»

Οι οπαδοί του Ολυμπιακού διασκέδασαν δεόντως με τα πεπραγμένα της «εξυγίανσης» και ασχολήθηκαν στα συνθήματα τους με την πολυϊδιοκτησία του Ιβάν Σαββίδη.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Στο κλίμα των ημερών προσάρμοσαν τα συνθήματα τους οι οπαδοί του Ολυμπιακού στο παιχνίδι με τον Άρη. Εν όψει της απόφασης της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού για την ιδιοκτησιακή σύνδεση ΠΑΟΚ και Ξάνθης και τον κίνδυνο του υποβιβασμού για τις εμπλεκόμενες ΠΑΕ, οι «κόκκινοι» έστειλαν το μήνυμα τους!

«Εκεί-εκεί, στη Β’ Εθνική» φώναζαν οι οπαδοί του Ολυμπιακού, εννοώντας ξεκάθαρα ότι ο ΠΑΟΚ και η Ξάνθη θα υποβιβαστούν στη Superleague 2. Το σύνθημα δονούσε το «Γεώργιος Καραϊσκάκης» για πολλά λεπτά και έδωσε ξεχωριστό τόνο στην αναμέτρηση.

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ