Στην «οβάλ» χάραξη της πίστας του Μπαχρέιν το γκραν πρι του Σακχίρ (pic)

Στην «οβάλ» χάραξη της πίστας του Μπαχρέιν το γκραν πρι του Σακχίρ (pic)

Το γκραν πρι του Σακχίρ θα είναι ένας νυχτερικός αγώνας, καθώς τόσο τα δοκιμαστικά, όσο και ο αγώνας θα πραγματοποιηθούν αργότερα το απόγευμα.

Η Φόρμουλα Ένα ετοιμάζεται για γύρους κάτω των 60 δευτερολέπτων, καθώς σήμερα επιβεβαιώθηκε ότι το γκραν πρι του Σακχίρ (6/12) θα διεξαχθεί στην εξωτερική χάραξη της πίστας του Μπαχρέιν, η οποία είναι εξαιρετικά γρήγορη, καθώς έχει μήκος 3,543 χιλιομέτρων και ένα σχήμα που μοιάζει με οβάλ.

Ύστερα από λεπτομερή ανάλυση των διαφορετικών «διαδρομών» που είναι διαθέσιμες στην πίστα του Μπαχρέιν, κάθε μια από τις οποίες έχει άδεια «Grade 1 license» της FIA (σ.σ. η άδεια αυτή δίνει τη δυνατότητα «φιλοξενίας» γκραν πρι Φόρμουλα Ένα), οι υπεύθυνοι του πρωταθλήματος αποφάσισαν ότι η εξωτερική «διαδρομή» της πίστας, η οποία έχει 11 στροφές και δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ για διεθνή αγώνα, είναι η πιο κατάλληλη επιλογή για τον δεύτερο από τους δύο αγώνες που θα διεξαχθούν στο Μπαχρέιν (29/11 και 6/12).

Το γκραν πρι του Σακχίρ θα είναι ένας νυχτερικός αγώνας, καθώς τόσο τα δοκιμαστικά, όσο και ο αγώνας θα πραγματοποιηθούν αργότερα το απόγευμα εν συγκρίσει με το γκραν πρι του Μπαχρέιν, το οποίο θα λάβει χώρα στη συνήθη χάραξη της πίστας, μήκους 5,412 χιλιομέτρων.

Δεδομένου ότι το μήκος της εξωτερικής «διαδρομής» της πίστας είναι εξαιρετικά μικρό (σ.σ. το δεύτερο μικρότερο στο καλαντάρι της Φόρμουλα Ένα μετά το Μονακό), το γκραν πρι του Σακχίρ θα είναι ένας αγώνας 87 γύρων, προκειμένου να καλύψουν οι οδηγοί την επίσημη μίνιμουμ απόσταση των 305 χιλιομέτρων. Μάλιστα, οι 87 γύροι είναι οι περισσότεροι από κάθε άλλο φετινό αγώνα της Φόρμουλα Ένα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι προσομοιώσεις της Φόρμουλα Ένα προβλέπουν ότι οι χρόνοι του γύρου στα δοκιμαστικά θα είναι μικρότεροι από 55 δευτερόλεπτα, ενώ οι γύροι του αγώνα θα είναι μικρότεροι του ενός λεπτού. Η μοναδική pole position κάτω των 60 δευτερολέπτων στην Ιστορία της Φόρμουλα Ένα σημειώθηκε στο γαλλικό γκραν πρι του 1974, όταν ο αείμνηστος Νίκι Λάουντα «γύρισε» την πίστα της Ντιζόν με τη Ferrari του σε 58.79 δευτερόλεπτα.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΧΟΛΙΑ