Κλείσιμο
ΧΡΩΜΑ
ΚΟΚΚΙΝΟ
ΚΟΚΚΙΝΟ
ΠΡΑΣΙΝΟ
ΜΑΥΡΟ
ΚΙΤΡΙΝΟ
ΜΠΛΕ
Con-Troll: Πήρε χαρτάκι και ο... λαλάκης. Συνηθισμένος χρόνια.
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΤΟ10.gr

Σουμάχερ, Ρόσι και Σάινθ νίκησαν ακόμη και τον… Χρόνο

Μίκαελ Σουμάχερ, Βαλεντίνο Ρόσι, Κάρλος Σάινθ ή αλλιώς οι άνθρωποι που έκαναν το ρητό "Live fast, die young" να μοιάζει με... ανέκδοτο. To10.gr βρήκε και σας παρουσιάζει τους αθλητές που αψήφησαν τα ηλικιακά όρια και έκαναν καριέρα μέχρι το 40ο και πλέον έτος της ηλικίας τους

Σουμάχερ, Ρόσι και Σάινθ νίκησαν ακόμη και τον… Χρόνο | to10.gr

Ο «Γιατρός» Βαλεντίνο Ρόσι, στα 39 του, ανανέωσε για άλλα δύο χρόνια το συμβόλαιό του και έτσι θα συνεχίσει να αγωνίζεται με το Νο.46 και την αγαπημένη του YAMAHA. Αν αν όλα λοιπόν εξελιχθούν κατ’ ευχήν, θα αγωνίζεται σε επαγγελματικό επίπεδο και σε παγκόσμιο πρωτάθλημα μηχανοκίνητου σπορ μέχρι την ηλικία των 41 χρόνων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Με αφορμή τον Ιταλό, to10.gr θυμάται τους πιο επιτυχημένους αθλητές που συνέχισαν να τρέχουν ακόμα και μετά τη συμπλήρωση των 40 χρόνων τους.

Βαλεντίνο Ρόσι

Ο Ρόσι είναι ο ζωντανός θρύλος του MotoGP. Αγωνίζεται στο εν λόγω πρωτάθλημα από το 2002 και αισίως μπήκε στη 17η σεζόν της καριέρας του. Τη διετία 2002-2003 αγωνίστηκε με τη Honda κατακτώντας ισάριθμα παγκόσμια πρωταθλήματα, ενώ από το 2004 μέχρι και το 2010 με τη YAMAHA έχτισε τον μύθο του, κατακτώντας άλλα τέσσερα.

Μετά από μια μάλλον αποτυχημένη διετία στην Ducati (2011-2012), επέστρεψε στα… γνώριμα ιαπωνικά εδάφη της YAMAHA το 2013 με την οποία αγωνίζεται μέχρι και σήμερα στα 39 του και όλα δείχνουν πως πάνω σε αυτή θα κλείσει την καριέρα του, όποτε αυτός το αποφασίσει.

Έχει αγωνιστεί συνολικά σε 274 Grand Prix, έχοντας 76 νίκες και συνολικά 168 παρουσίες στο πόντιουμ σε αγώνες του MotoGP.

Κόλιν Έντουαρντς

Άλλος ένα εκπρόσωπος από το MotoGP στη συγκεκριμένη λίστα, είναι ο Κόλιν Έντουαρντς. Ο Αμερικανός αναβάτης μετά από δύο πρωταθλήματα στην κατηγορία των Superbikes με την Honda (2000, 2002), μεταπήδησε στο MotoGP. Εκεί αγωνίστηκε για 12 σερί σεζόν (2003-2014) και στα 40 του, ανακοίνωσε την απόφασή του να αποσυρθεί από την ενεργό δράση γιατί δυσκολεύεται να προσαρμοστεί στις σύγχρονες απαιτήσεις του αθλήματος και να αλλάξει οδηγικό στυλ.

Ο γνωστός και ως «Τυφώνας του Τέξας», αγωνίστηκε για λογαριασμό των Aprillia (2003), Honda (2004), Suter (2012), Kawasaki (2013), ενώ για 8 σεζόν (2005-2011, 2014) βρέθηκε στην ομάδα της YAMAHA όπου συνδέθηκε με στενή φιλία με τον Βαλεντίνο Ρόσι. Συμμετείχε σε 196 Grand Prix και ανέβηκε 12 φορές στο πόντιουμ.

Νάιτζελ Μάνσελ

Ο Βρετανός πιλότος της Formula 1, ήταν ο πιο επιτυχημένος Βρετανός οδηγός μέχρι την εμφάνιση του Λιούις Χάμιλτον. Έκανε το ντεμπούτο του το 1980 για λογαριασμό της Lotus με την οποία συνέχισε μέχρι το 1984, ενώ για το διάστημα 1985-1988 αγωνίστηκε για λογαριασμό της Williams. Σειρά είχε μια διετία στην Ferrari (1989-1990). Αμέσως μετά επέστρεψε στην Williams (1991-1992), καταφέρνοντας να πάρει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα σε ηλικία 39 χρονών το 1992!!

Αμέσως μετά έδωσε τέλος στην καριέρα του, για να επιστρέψει ένα χρόνο μετά και πάλι για την Williams (1994) και την McLaren (1995) όπου όμως αγωνίστηκε μόνο για δύο Grand Prix, γράφοντας τελικά τους τίτλους τέλους σε ηλικία 42 χρονών. Στις 15 σεζόν που συμμετείχε στη Formula 1, αγωνίστηκε σε 187 Grand Prix, κατέκτησε 31 νίκες και ανέβηκε 59 φορές στο πόντιουμ.

Μίκαελ Σουμάχερ

Ο απόλυτος σταρ της Formula 1. Ο άνθρωπος που έφτασε να γίνει… συνώνυμο της Ferrari αλλά και της F1. Από τον Δεκέμβρη του 2013, παραμένει παράλυτος, ανίκανος να μιλήσει και με προβλήματα μνήμης λόγω ενός πολύ σοβαρού ατυχήματος την ώρα που έκανε σκι στις γαλλικές Άλπεις.

Στα αγωνιστικά όμως συγκαταλέγεται ως ένας από τους GOAT όχι μόνο της Formula 1, αλλά και του μηχανοκίνητου αθλητισμού γενικότερα. Ξεκίνησε την καριέρα σε ηλικία 23 ετών το 1992, για λογαριασμό της Benetton όπου παρέμεινε μέχρι και το 1995 και κατέκτησε τα πρώτα δύο πρωταθλήματα της καριέρας του (’94,’95). Από το 1996 μέχρι και το 2006 έτρεχε για λογαριασμό της Ferrari με την οποία κατέκτησε άλλα πέντε (σερί μάλιστα) Παγκόσμια Πρωταθλήματα από το 2000 μέχρι και το 2004, φτάνοντας έτσι τα 7 στην καριέρα του.

Από το 2006 και μετά από τρία χρόνια απουσίας, επανήλθε στα grid για λογαριασμό της Mercedes την τριετία 2010-2012, μετά το τέλος της οποίας έριξε μια και καλή, αυλαία στην καριέρα του σε ηλικία 43 χρόνων. Αγωνίστηκε σε 306 Grand Prix, κατακτώντας 91 νίκες και ανεβαίνοντας συνολικά 155 φορές στο πόντιουμ.

Κάρλος Σάινθ

Ο Σάινθ είναι ένας από τους πιο αξιοσέβαστους και σημαντικούς οδηγούς στο WRC τα τελευταία 20 χρόνια, με αρκετές νίκες και δύο Παγκόσμιους τίτλους στο παλμαρέ του. Ξεκίνησε να τρέχει στο WRC to 1987 με την Ford να τον βάζει στο… κόλπο. Στη συνέχεια πέρασε από τις Toyota (1989-1992, 1998-1999), Lancia (1993), Subaru (1994-1995), Ford (1996-1997, 2000-2002) και Citroen (2003-2005).

Στα 18 χρόνια της θητείας στα rally, ο Ισπανός έτρεξε σε 196 αγώνες, κατέκτησε 26 νίκες, ανέβηκε 97 φορές στο πόντιουμ και στέφθηκε δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής το 1990 και το 1992. Μπορεί να αποσύρθηκε από το WRC σε ηλικία 43 χρονών το 2005, αλλά το έλεγε φαίνεται η καρδιά του…

Από το 2006 μέχρι και φέτος αγωνίζεται κάθε χρόνο στον πιο δύσκολο και απαιτητικό αγώνα στον κόσμο, το περίφημο Rally Paris-Dakar. Το κατέκτησε μάλιστα τόσο το 2010 όσο και φέτος, το 2018 σε ηλικία 56 ετών!!