Τα 10δλ. αρμονίας μιας ομάδας!

Λένε πως κάποιες μικρές λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά σε ορισμένες περιπτώσεις και ίσως σε αυτή της Mercedes να ισχύει σε μεγάλο βαθμό.

Τα 10δλ. αρμονίας μιας ομάδας! | to10.gr

Για πρώτη φορά στην ιστορία της έκανε το 1-2 στους δύο πρώτους αγώνες της φετινής σεζόν η Mercedes και συνεπώς, μετά το 1-2 στην Κίνα, εξασφάλισε για πρώτη φορά τις δύο πρώτες θέσεις στο βάθρο, στους τρεις πρώτους αγώνες που έχουν γίνει. Η επικράτησή της δεν ήταν τυχερή όπως στο Μπαχρέιν ούτε τόσο εμφατική όσο φάνηκε, αλλά σημασία έχει πως επικράτησε.

Και μια μικρή λεπτομέρεια για το πώς είναι αυτή τη στιγμή τα πράγματα στη Mercedes, φάνηκε την ώρα που μπήκαν για αλλαγή ελαστικών, Λιούις Χάμιλτον και Βαλτέρι Μπότας, ταυτόχρονα. Κάτι που δεν μας συνηθίζει η γερμανική εταιρεία. Όχι να βάζει τους δύο οδηγούς της μαζί στα πιτ, αλλά να κάνει ολόσωστη στρατηγική. Και σε αυτή την περίπτωση έπεσε μέσα.

Από τη στιγμή που ο Χάμιλτον σταμάτησε πλήρως για να αλλάξει ελαστικά, έως τη στιγμή που ξεκίνησε ο Μπότας για να επιστρέψει στην πίστα, μεσολάβησαν 10δλ. αρμονίας και τελειότητας. Θυμάστε κάποτε που ο Χάμιλτον έχασε τη νίκη στο Μονακό λόγω λάθους στρατηγικής και μια άλλη φορά που του είπαν να μπει στα πιτ και μετά να… μην μπει;

Προφανώς στη Mercedes έκαναν ολόσωστη μελέτη των χρόνων και εισάκουσαν τον Μπότας στην Κίνα, που πριν την είσοδό του είπε στους υπεύθυνους να μην χάσει χρόνο. Και δεν έχασε. Όλα λειτούργησαν ρολόι και τα πράγματα κύλησαν καλύτερα από ό,τι ίσως θα περίμεναν όλοι.

Αν πετύχετε το βίντεο κάπου, μετρήστε τα δευτερόλεπτα. Περίπου 10 μεσολάβησαν από την ακινητοποίηση του οχήματος του Χάμιλτον, έως την εκκίνηση του Μπότας για την επιστροφή του στην πίστα. Βέβαια, δεν κέρδισε από αυτό το γεγονός τον αγώνα η Mercedes, αλλά από την υψηλότερη ταχύτητα που ανέπτυσσαν στις στροφές οι οδηγοί της σε σχέση με αυτούς της Ferrari.

Απλά, η αναφορά γίνεται για να διαπιστωθεί πως όταν μια ομάδα κάνει κάτι τόσο ριψοκίνδυνο, όπως η ταυτόχρονη άφιξη των οδηγών της στα πιτ και δεν χάνει κανείς το παραμικρό δέκατο, πάει να πει πως η καλολαδομένη μηχανή των Γερμανών έχει μάθει από τα λάθη της και πως αν και κατά γενική ομολογία, η Ferrari είναι πιο μπροστά, αυτοί έχουν τον τρόπο να αναδεικνύονται νικητές.

Ποτέ λοιπόν κανείς δεν μπορεί να υποτιμά την καρδιά του πρωταθλητή…

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο