Skoda Enyaq iV Coupe: Νέες διαδρομές κομψότητας

Skoda Enyaq iV Coupe: Νέες διαδρομές κομψότητας

Πιστή στην υπόσχεσή της, η τσεχική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια της κομψότερης Coupe-SUV παραλλαγής του ηλεκτρικού SUV της που χάρη στην πιο αεροδυναμική υπόστασή της επωφελείται (και) από μεγαλύτερη αυτονομία, ενώ συμπληρώνεται και από έκδοση RS

To Enyaq Coupe iV αποκαλύφθηκε και προσθέτει στην ηλεκτρική γκάμα της Skoda μια κομψότερη, πιο αθλητική αλλά και πιο αεροδυναμική πρόταση με «νέα» αυτονομία η οποία πλέον διαμορφώνεται σε έως και 545 χλμ. χάρη ακριβώς στη νέα σχεδίαση.

Η νέα έκδοση αμαξώματος του τσεχικού «αερικού» θα είναι διαθέσιμη με δύο επιλογές μπαταριών 58 και 77 kWh (αξιοποιήσιμων) οι οποίες θα συνδυάζονται με ένα ή δύο ηλεκτροκινητήρες, ισχύος 132, 150 και 195 KW, ενώ ως επιστέγασμα της γκάμας παίρνει θέση η νέα έκδοση RS η οποία εγγυάται απόδοση 220 kW. 

Aναλυτικότερα, εφαλτήριο για την γκάμα αποτελεί η έκδοση με το διακριτικό 60 η οποία εφοδιάζεται με την μπαταρία των 58 KWh που με τη σειρά της αναλαμβάνει να τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ 132 KW (177 ίππων) και 310 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς ενώ η έκδοση υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δευτερόλεπτα.

Στο μέσον της γκάμας τοποθετείται η έκδοση 80 που εφοδιάζεται από επίσης  ηλεκτροκινητήρα 150 KW (201 ίπποι) τοποθετημένο στον πίσω άξονα ο οποίος συνδυάζεται με ίδιας απόδοσης μπαταρία και κίνηση στους πίσω τροχούς. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 8,7 δευτερόλεπτα. 

Πριν την RS τοποθετείται η έκδοση 80x με διπλό μοτέρ απόδοσης 195 kW (261 ίπποι) και 425 Nm ροπής  σε τετρακίνητη διαμόρφωση. Η συγκεκριμένη έκδοση εφοδιάζεται με την μεγαλύτερη μπαταρία των 77 KWh η οποία συνδυαστικά με το χαμηλότερο βάρος αλλά και την πιο αεροδυναμική σχεδίαση του coupe SUV το οποίο εμφανίζει συντελεστή οπισθέλκουσας 0.234, εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία 545 χλμ. 

Σε ό,τι αφορά την κορυφαία RS έκδοση η οποία αποτελεί και την πρώτη ηλεκτροκίνητη έκδοση της Skoda με τα συγκεκριμένα, σπορ διακριτικά, υιοθετεί την ίδια διαμόρφωση με την έκδοση 80x, ωστόσο αυξάνει την διαθέσιμη ισχύ σε 220 KW (295 ίππους) και 425 Nm ροπής. Αυτό της επιτρέπει να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 180 χλμ./ώρα όταν στις υπόλοιπες εκδόσεις, ο περιοριστής ταχύτητας «σταματά» το συγκεκριμένο μέγεθος στα 160 χλμ./ώρα. 

Όπως ισχύει και για το μέχρι σήμερα γνωστό Enyaq, το coupe SUV διαθέτει σύστημα κύκλωμα φόρτισης που επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας σε ταχυφορτιστή DC 135 kW, διαδικασία η οποία επιτρέπει την επαναφόρτιση έως το 80% σε μισή ώρα. Σε wallbox η διαδικασία φόρτισης απαιτεί μεταξύ έξι και εννέα ωρών αναλόγως την επιλογή συστήματος επιτοίχιας φόρτισης. 

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του εκτός φυσικά από την διαφορετική χάραξη της οροφής, αξίζει να σημειωθεί ότι στην περίπτωση της RS έκδοσης, οι μηχανικοί της Skoda έχουν φροντίσει να αλλάξουν και τη γεωμετρία της ανάρτησης, μειώνοντας την απόσταση από το έδαφος κατά 1,5 και κατά 1,0 κ. στον μπροστινό και στον πίσω άξονα αντίστοιχα. Όλες οι εκδόσεις είναι διαθέσιμες προαιρετικά με την φωτιζόμενη γρίλια Crystal Face η οποία αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού στην RS έκδοση. 

Επίσης, παρά τη διαφορετική, πιο δυναμική σχεδίαση της οροφής, το Enyaq iV Coupe υπόσχεται αντίστοιχη με την Octavia Estate ευρυχωρία καθ΄ύψος για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος ενώ ο χώρος αποσκευών διαμορφώνεται σε 570 λίτρα. Στις διαθέσιμες επιλογές συγκαταλέγεται ηλεκτρική θύρα για το πορτ μπαγκάζ όπως και το σύστημα, αυτόματου ανοίγματος Virtual Pedal. 

Στο εσωτερικό, κυριαρχούν οι ίδιες ψηφιακές προδιαγραφές που διέπουν και την μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση του Enyaq και συνοψίζονται στην παρουσία ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων 5,3 ιντσών σε συνδυασμό με infotainment 13,0 ιντσών το οποίο ενσωματώνει λογισμικά Android Auto και Apple CarPlay και επιδέχεται Over-the-Air αναβαθμίσεις.

Τις προδιαγραφές του μοντέλου συμπληρώνει η παρουσία του συστήματος ημιαυτόνομης οδήγησης Travel Assist 2.5 το οποίο περιλαμβάνει, ενεργό cruise control και σύστημα διατήρησης της πορείας στην λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα αυτόνομης πέδησης με δυνατότητα εντοπισμού πεζών και ποδηλατών, επιτήρησης και προειδοποίησης σε περίπτωση κινδύνου σε διασταυρώσεις και τυφλά σημεία.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ