Πάμε Μαϊάμι: Οι Πρώτες Δοκιμές της Υπηρεσίας μας Αυτόνομων Οχημάτων

Πάμε Μαϊάμι: Οι Πρώτες Δοκιμές της Υπηρεσίας μας Αυτόνομων Οχημάτων

Έχουμε αφιερώσει πολλά χρόνια στην έρευνα και εξέλιξη της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης, μελετώντας τις αλλαγές στην συμπεριφορά των πελατών, εξυπηρετώντας μερικούς από τους μεγαλύτερους στόλους της χώρας με τη βοήθεια των Εμπόρων μας, και συνεργαζόμενοι με μικρές και μεγάλες κυβερνήσεις. Αυτός ήταν και ο λόγος που πήγαμε στη Florida για να δοκιμάσουμε και να αποδείξουμε […]

Έχουμε αφιερώσει πολλά χρόνια στην έρευνα και εξέλιξη της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης, μελετώντας τις αλλαγές στην συμπεριφορά των πελατών, εξυπηρετώντας μερικούς από τους μεγαλύτερους στόλους της χώρας με τη βοήθεια των Εμπόρων μας, και συνεργαζόμενοι με μικρές και μεγάλες κυβερνήσεις.

Αυτός ήταν και ο λόγος που πήγαμε στη Florida για να δοκιμάσουμε και να αποδείξουμε την αξιοπιστία του επιχειρηματικού μας μοντέλου. Μέσω της Επαρχίας Miami-Dade, φέρνουμε την υπηρεσία μας στους δρόμους του Miami και του Miami Beach. Ο Δήμαρχος του Miami-Dade, Carlos A. Giménez είναι ένθερμος υποστηρικτής της Καινοτόμου Τεχνολογίας. Σκέφτεται πρωτοποριακά για το μέλλον των μεταφορών, και διοικεί μία περιοχή όπου ήδη έχουν αναπτυχθεί ποικίλοι τρόποι μεταφοράς από ride-hailing services μέχρι σύνδεση τρένων με λεωφορεία και bike sharing.

Υπάρχει εμφανώς ανάγκη για καινοτομία. Το Miami πρόσφατα καταγράφηκε ως η 10η πιο συνωστισμένη πόλη στον κόσμο σύμφωνα με το Inrix Global Traffic Scorecard, και η πέμπτη πιο πολυπληθής στις ΗΠΑ. Οι κάτοικοι του Miami περνούν κατά μέσο όρο 64 ώρες στην κίνηση το χρόνο σε ώρες αιχμής – ή σχεδόν το 10% του συνολικού τους χρόνου οδήγησης. Αυτό μας υπενθυμίζει ότι το σχέδιό μας πρέπει να είναι ανθρωποκεντρικό, όπως και οι λύσεις στα προβλήματα έχουν ως κριτήριο τον άνθρωπο.

Προσπαθούμε να δώσουμε απάντηση σε ερωτήσεις όπως:

• Πριν ένα αυτόνομο όχημα κάνει μία παράδοση, πώς θα γίνεται η φόρτωση και θα αποστέλλεται σε αποστολή;
• Στο τέλος της διαδρομής, πώς οι πελάτες θα συνεργάζονται με το όχημα για να παραλαμβάνουν το φαγητό ή τα τρόφιμα και πόσο μακριά από τα σπίτια τους θα είναι διατεθειμένοι να περπατήσουν για να τα πάρουν;
• Πώς θα ωφελούνται οι άνθρωποι από μία τέτοια εμπειρία αυτοοδηγούμενων οχημάτων;

Από την αρχή καταλαβαίνουμε ότι υπάρχουν εμπόδια και οφέλη για την υπηρεσία παραδόσεων με αυτοοδηγούμενα οχήματα στις πόλεις και σκοπεύουμε να μάθουμε όλα τα υπέρ και τα κατά, για να μπορούμε να εξυπηρετούμε τον κόσμο με τρόπο διαισθητικό και βολικό. Το πιλοτικό μας όχημα στη Domino’s ήδη λειτουργεί στο Miami και οριστικοποιούμε το πρόγραμμα λανσαρίσματος ενός ακόμα οχήματος με την Postmates τον Μάρτιο.

Παράλληλα με τη δημιουργία της βέλτιστης εμπειρίας πελατών, θα συνεχίσουμε να εξελίσσουμε την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης για τα οχήματά μας επεκτείνοντας τις δοκιμές σε συνεργασία με την Argo AI. Ένας νέος στόλος οχημάτων Argo βρίσκεται ήδη σε κυκλοφορία, χαρτογραφώντας τους δρόμους και γράφοντας χιλιόμετρα που θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε τον τρόπο που κινούνται στις πόλεις.

Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα δημιουργήσουμε πλήρως αυτοοδηγούμενα οχήματα, αλλά κάτι για το οποίο δεν μιλάμε πολύ είναι η ανάγκη της φροντίδας του στόλου, μετά από μία ολόκληρη μέρα ή νύχτα στο δρόμο. Γι’ αυτό εγκαινιάζουμε το πρώτο μας σταθμό αυτόνομων οχημάτων στο Miami. Καθώς βρίσκεται κοντά στο κέντρο, θα αποτελέσει τη βάση από την οποία θα εξελίξουμε διαδικασίες διαχείρισης οχημάτων μας και θα στεγάσει το δοκιμαστικό στόλο μας.

Γράψτε το σχόλιο σας

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ