Κλείσιμο
ΧΡΩΜΑ
ΚΟΚΚΙΝΟ
ΚΟΚΚΙΝΟ
ΠΡΑΣΙΝΟ
ΜΑΥΡΟ
ΚΙΤΡΙΝΟ
ΜΠΛΕ
Con-Troll: Αφού η ΑΕΚ είναι... δαρμένη διαιτητικά, ας αλλάξουμε την ΕΠΟ. Ουπς...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Παρουσιάστηκε η Alpine A521 που θα οδηγάει ο Φερνάντο Αλόνσο

Το μονοθέσιο Α521 με το οποίο θα επιστρέψει φέτος στην Formula 1 έπειτα από δύο χρόνια απουσίας ο Φερνάντο Αλόνσο ανακοίνωσε η Alpine F1.

Παρουσιάστηκε η Alpine A521 που θα οδηγάει ο Φερνάντο Αλόνσο | to10.gr

Η Renault F1 η οποία πλέον είναι «ντυμένη» τώρα στο παραδοσιακό αγωνιστικό μπλε της Alpine, αλλα και στο κόκκινο και το λευκό της γαλλικής σημαίας, μετονομάστηκε σε Alpine F1, χωρίς όμως να αλλάξει τίποτα άλλο σε σχέση με το εργοστάσιο του Ένστοουν ή τις μονάδες ισχύος της Renault, με την Alpine A521 είναι μετεξέλιξη της Renault R.S.20.
Ο λόγος που ο όμιλος Renault αποφάσισε να μετονομάσει την ομάδα της, είναι ότι αποφάσισε να επενδύσει στην ανάπτυξη της θυγατρικής της Alpine ως παρατήματος κατασκευής των σπορ αυτοκινήτων παραγωγής και των αγωνιστικών της, με την Formula να αποτελεί το καλύτερο τρόπο προβολής και διαφήμισης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στη διάρκεια των τεσσάρων τελευταίων δεκαετιών, η ομάδα η οποία ξεκίνησε αρχικά ως Toleman μετονομάστηκε σε Benetton, στην συνέχεια σε Renault, έπειτα σε Lotus, μετά ξανά σε Renault και τώρα σε Alpine. Στην πορεία της ως Toleman, έδωσε στον Άιρτον Σένα το ντεμπούτο του στη F1 (1984), ενώ ως Benetton κατέκτησε δύο πρωταθλήματα με τον Μίκαελ Σουμάχερ (1994-’95) και άλλα δύο ως Renault με τον Αλόνσο (2005-‘06).
Η Alpine ανήκει στον όμιλο Renault από το 1973, από την περίοδο εκείνη που πρωταγωνιστούσε στα Ράλλυ (κατακτώντας το παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών το ’73), αλλά και στους αγώνες πίστας – κερδίζοντας τις 24 Ώρες του LeMans το 1978. Μάλιστα, το 1995 έπαυσε τη λειτουργία της για 22 ολοόκληρα χρόνια, μέχρι το 2017 όπου η Renault να την αναβίωση.

Ο Φερνάντο Αλόνσο επιστρέφει φέτος στη Formula 1 έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, παίρνοντας τη θέση του Ντάνιελ Ρικιάρντο ο οποίος αποχώρησε για τη McLaren. Ο «Ελ Νάνο» δεν μοιάζει να έχει χάσει ίχνος από την ταχύτητα και το κίνητρό του και στα 39 του χρόνια, με μια ομάδα πιο ανταγωνιστική από τη McLaren του 2018 τρέφει βάσιμες ελπίδες να κατακτήσει την πρώτη του νίκη σε Grand Prix μετά από οκτώ χρόνια.
Ο Ισπανός βρίσκεται ακόμα σε περίοδο αποθεραπείας του σαγονιού του, το οποίο έσπασε κάνοντας ποδήλατο πριν από τρεις εβδομάδες. Βγήκε από το νοσοκομείο στις 15 Φεβρουαρίου, και σύμφωνα με τους γιατρούς οι έξι εβδομάδες μέχρι το πρώτο φετινό GP (στο Μπαχρέιν, 28/3) είναι ο χρόνος πλήρους αποθεραπείας που προβλέπεται για τέτοιους τραυματισμούς.

Στο κόκπιτ της δεύτερης Alpine A52 θα βρίσκεται ο Εστεμπάν Οκόν, ο οποίος έχει το δύσκολο έργο να αναμετρηθεί με τον δύο φορές πρωταθλητή Φερνάντο Αλόνσο για να ανακτήσει την καλή του αγωνιστική φήμη, την οποία απώλεσε στην όχι και τόσο καλή του περσινή χρονιά, παρότι κατέκτησε μια θέση στο βάθρο, στο Μπαχρέιν.

Πέραν του Αλόνσο όμως, μια ανάλογου διαμετρήματος αλλαγή έγινε και στη διοίκηση της ομάδας, καθώς έπειτα από έξι χρόνια, ο Σιρίλ Αμπιτεμπούλ άφησε τη θέση του αγωνιστικού διευθυντή της ομάδας σε έναν άνθρωπο-έκπληξη, τον Ντάβιντε Μπρίβιο. Ο Μπρίβιο ήταν διευθυντής της Suzuki στο MotoGP, σημαντικός παράγοντας στη μεγάλη επιτυχία της ιαπωνικής εταιρείας πέρσι, αλλά και στο παρελθόν στις επιτυχίες του Βαλεντίνο Ρόσι με τη Yamaha.

Όπως καταλαβαίνετε είναι ξεκάθαρο ότι στους ώμους του Αλόνσο και του Μπρίβιο, η γαλλική εταιρεία έχει εναποθέσει τις προσδοκίες επιστροφής της ομάδας – ως Alpine F1 πια – στον… πρωταθλητισμό.

Latest News

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από