ΣΥΡΙΖΕΡΤ η… θαυματουργή!

Οχι μόνο ανακοίνωσε την απόκτηση τηλεοπτικών δικαιωμάτων χωρίς να έχει προηγηθεί οποιαδήποτε διαπραγμάτευση, αλλά όπως αποδεικνύεται ο Βασιλειάδης και η ΕΡΤ έχουν βρει και συμφωνήσει με την εταιρεία – μεσάζοντα!

ΣΥΡΙΖΕΡΤ η… θαυματουργή! | to10.gr

Το… μεγαλείο της κυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και της ΕΡΤ τελειωμό δεν έχει. Όπως είναι γνωστό η κρατική τηλεόραση είχε ανακοινώσει ότι απέκτησε τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Φούτμπολ Λιγκ αντί 1,8 εκατ. ευρώ σημειώνοντας στη σχετική της ανακοίνωση το εκπληκτικό ότι θα ακολουθούσαν διαπραγματεύσεις!

Έπειτα μάθαμε ότι από αυτό το 1,8 εκατ. Ευρώ για τα δικαιώματα του δεύτερου τη τάξει ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος της χώρας, το ένα εκατομμύριο θα ήταν σε διαφημιστικό χρόνο και τα 300.000-400.000 ευρώ τα έξοδα παραγωγής με αποτέλεσμα να μένουν περίπου 22.000 ευρώ για κάθε ομάδα!

Τελικά το “μαγείρεμα” του υφυπουργού Αθλητισμού Γιώργου Βασιλειάδη και της ΕΡΤ επιφυλάσσει κι άλλες εκπλήξεις!

Όπως προκύπτει από το σχετικό απόσπασμα του πρακτικού του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΡΤ της 24ης Σεπτεμβρίου 2018 που αναρτήθηκε στη “Διαύγεια”, το κρατικό κανάλι εκφράζει την “πρόθεση” να αποκτήσει τα σχετικά τηλεοπτικά δικαιώματα, τόσο της Φούτμπολ Λιγκ, όσο και άλλων αθλημάτων. Αλλά με συγκεκριμένο αντίτιμο.

Ωστόσο στο κομμάτι που αφορά το πρωτάθλημα της Φούτμπολ Λιγκ, αναφέρεται ότι υπάρχει ήδη συμφωνία ύψους 1,8 εκατ. Ευρώ ετησίως με συγκεκριμένη εταιρεία. Η ΙΝΑ TV δεν είναι άγνωστη στο χώρο, καθώς δραστηριοποιείται σχεδόν 30 χρόνια στο ραδιοτηλεοπτικό κομμάτι, ωστόσο προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι μόλις πριν από μερικούς μήνες απέκτησε νομική οντότητα ως Ανώνυμη Εταιρεία, ενώ προηγουμένως ήταν προσωπική.

Μάλιστα στις συμφωνίες της με την ΕΡΤ τα τελευταία χρόνια η ίδια εταιρεία εμφανίζεται ακόμη και με τα διεθνή παραρτήματά της που εδρεύουν σε Κύπρο και Βέλγιο.

Το εκπληκτικό είναι ότι ακόμη μέχρι σήμερα δεν έχει φτάσει επίσημη πρόταση στα γραφεία της Φούτμπολ Λιγκ, ούτε από την ΕΡΤ, ούτε από την INA TV η οποία συμφώνησε ήδη να τα μεταπωλήσει στο κρατικό κανάλι αναλαμβάνοντας παράλληλα και την παραγωγή!

Επιπλέον είναι εκπληκτικό το γεγονός ότι δεν υπάρχει καμία σχετική έγκριση από το διοικητικό συμβούλιο της Φούτμπολ Λιγκ, η οποία διεκδικεί ένα ποσό που να μπορεί να σταθεί αναλογικά δίπλα στα 52 εκατομμύρια ευρώ που δαπανά η ΕΡΤ για τις επτά πρώην άστεγες τηλεοπτικά ομάδες της Σούπερ Λίγκας.

Όπως είναι φυσικό προκαλεί απορίες και αρκετά ερωτηματικά η ανακοίνωση της συμφωνίας της ΕΡΤ με τη συγκεκριμένη εταιρεία, η οποία σημειωτέον είχε αναλάβει τις παραγωγές για το Web TV της κρατικής τηλεόρασης των αγώνων της Φούτμπολ Λιγκ την τελευταία διετία.

Το απόσπασμα του εγγράφου στη “Διαύγεια”

Στο σχετικό δημοσίευμα που αναρτήθηκε στον διαδικτυακό τόπο της “Διαύγειας” (https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%9F%CE%A7%CE%9C465%CE%981%CE%95-%CE%A8%CE%9E2?inline=true) γίνεται ξεκάθαρο το μπάχαλο που επικρατεί στη ΣΥΡΙΖΕΡΤ:

“Το Διοικητικό Συμβούλιο, μετά την απόκτηση των δικαιωμάτων της Super League, λαμβάνοντας υπόψη την εισήγηση του Διευθύνοντος Συμβούλου σχετικά με την απόκτηση δικαιωμάτων μετάδοσης άλλων επαγγελματικών και ερασιτεχνικών πρωταθλημάτων, την ενημέρωση από τον Γενικό Διευθυντή Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών και από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Νομικών Υπηρεσιών και τη συζήτηση που ακολούθησε, αποφασίζει με 3 ψήφους υπέρ και 2 λευκές ψήφους και εγκρίνει:

Την απόκτηση των δικαιωμάτων μετάδοσης του πρωταθλήματος ποδοσφαίρου της Football League από την εταιρία με την επωνυμία «Ραδιοτηλεοπτικές και δορυφορικές υπηρεσίες Ραδιοτηλεοπτικός Σταθμός
ΑΕ» με δ.τ. «INA TV», για τις σεζόν 2018–2019 και 2019–2020, έναντι 1.800.000,00 € πλέον ΦΠΑ για κάθε σεζόν.
Η ευθύνη για την τηλεοπτική παραγωγή και το κόστος αυτής βαρύνουν την
εταιρία με την επωνυμία «Ραδιοτηλεοπτικές και δορυφορικές υπηρεσίες Ραδιοτηλεοπτικός Σταθμός ΑΕ» με δ.τ. «INA TV».

Εξουσιοδοτείται ο Διευθύνων Σύμβουλος να διαπραγματευθεί και να υπογράψει τους ειδικότερους όρους των συμβάσεων που θα καταρτιστούν με τους δικαιούχους (ενδεικτικά : η καταβολή του ανταλλάγματος σε μετρητά ή και σε διαφημιστικό χρόνο, η τοποθέτηση διαφημιστικού χρόνου εντός των αγώνων κλπ).”

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κλείσιμο