Μητσοτάκης στον «Άγιο Σάββα»: Πολιτική προτεραιότητα της επόμενης κυβέρνησης το νέο ΕΣΥ

«Το Εθνικό Σύστημα Υγείας παρά τις δυσκολίες, παρά τις αδυναμίες, λειτουργεί», ανέφερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

to10