Γκριεζμάν: «Είμαι πολύ χαρούμενος, έκανα ότι μπορούσα για να παραμείνω στην Ατλέτικο»
Χαρούμενος μετά την οριστική μεταγραφή του στην Ατλέτικο Μαδρίτης δήλωσε ο Αντουάν Γκριεζμάν, με τον ίδιο να αναφέρει πως έκανε τα πάντα για την επίτευξη αυτής της συμφωνίας.
to10




























