Δάγκωμα οχιάς: Βγήκε από τη ΜΕΘ η εθελόντρια στη Θεσσαλονίκη – Η κατάσταση της υγείας της (vid)

Ευχάριστα νέα για την εθελόντρια που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ μετά από δάγκωμα οχιάς.

to10