«Ο ΠΑΟΚ πρέπει να παίξει μόνο για τη νίκη»

Ο Κούλης Αποστολίδης μίλησε για το ντέρμπι του Δικέφαλου με τον Ολυμπιακό.

Χρήστος Παυλίδης