Απογοητευμένος ο Νταμπράουσκας: «Να κοιταχτούμε στον καθρέφτη και να ζητήσουμε συγγνώμη - Δεν μας άξιζε να νικήσουμε»

Ο Βάλντας Νταμπράσουσκας δεν έκρυψε την απογοήτευσή του μετά το 0-0 του ΟΦΗ με την Κηφισιά.

to10