Σβεντ: «Το '12 αν παίζαμε ακόμα 3 ή 4 ματς με τον Ολυμπιακό θα τον κερδίζαμε σε όλα» (vid)
Ο Αλεξέι Σβεντ μίλησε στη Euroleague, και ρωτήθηκε για τον τελικό του 2012, με τον έμπειρο γκαρντ να τονίζει πως αν η ΤΣΣΚΑ και ο Ολυμπιακός έπαιζαν άλλες 3 ή 4 φορές, οι Ρώσοι θα νικούσαν σε όλες.
to10





























