
«ΓΙΑΤΙ ΠΑΟΚ;»! Να, γιατί από την Πέμπτη(!) είχε νικήσει ο Ολυμπιακός!
«ΓΙΑΤΙ;»! Αυτή την λέξη είχαν χθες, για βασική, στο πρωτοσέλιδο θέμα τους, οι δύο καθημερινές αθλητικές εφημερίδες της Θεσσαλονίκης. Στην ερώτηση ήταν συμπυκνωμένες η απορία και η πικρία για το 1-0 του ΠΑΟΚ από τον Ολυμπιακό. Εμείς θα επιχειρήσουμε να δώσουμε την απάντηση στην MetroSpor και στην Arena, εννοείται με όλο τον απαιτούμενο συναδελφικό σεβασμό […]





























