ΑΕΚ: Το «κράξιμο» συνεχίστηκε και στο αεροδρόμιο

Φίλαθλοι της ΑΕΚ περίμεναν τους παίκτες στο αεροδρόμιο για να τους αποδοκιμάσουν για τη σημερινή τους εμφάνιση απέναντι στον ΟΦΗ.

to10