Σίμος: «Ίσως αν γύριζα τον χρόνο πίσω να μην έκανα την τελευταία αλλαγή»

Ο τεχνικός του ΟΦΗ, Γιώργος Σίμος, μετά την ήττα από τον Ατρόμητο (2-1) στις καθυστερήσεις, τόνισε πως η ομάδα του αδίκησε τον εαυτό της στο Περιστέρι.

to10