Βάις: «Είμαι απογοητευμένος για το γκολ που δεχθήκαμε»

Όσα δήλωσε ο τεχνικός της Σλόβαν Μπρατισλάβας μετά το 1-1 στο Φάληρο κόντρα στον Ολυμπιακό.

to10