Παπαγιάννης: «Έλαβα υβριστικά μηνύματα για το τελευταίο σουτ»

Στα μηνύματα που δέχθηκε μετά την νίκη της Φενέρμπαχτσε επί του Παναθηναϊκού αναφέρθηκε ο Γιώργος Παπαγιάννης.

to10