Mαρτίνεθ: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τους ποδοσφαριστές μου, μπορούσαμε και άλλα γκολ»

Οι δηλώσεις του Ντιέγκο Μαρτίνεθ μετά την νίκη του Ολυμπιακού επί της Τσουκαρίτσκι...

to10