Το τραγούδι των φίλων της Λιόν για τον υποβιβασμό της ομάδας (vid)

Το τραγούδι των φίλων της Λιόν για τον υποβιβασμό της ομάδας (vid)

Οι οπαδοί της Λιόν, βλέπουν τον υποβιβασμό να... έρχεται και έτσι αποφάσισαν να το διασκεδάσουν με ένα ξεχωριστό τραγούδι.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε to10.gr στην Google

Οι οπαδοί της Λιόν διασκεδάζουν με τον πόνο τους, καθώς η ομάδα τους βρίσκεται στις θέσεις του υποβιβασμού και αυτοί… τραγουδούν για αυτό.

Η Λιόν διανύει μια ιστορικά κακή σεζόν, καθώς μετά από εννιά αγώνες είναι ουραγός στην Ligue 1, και οι οπαδοί της μετά την εντός έδρας ήττα από την Κλερμόν (1-2), άρχισαν να τραγουδούν, «Είμαστε στην Ligue 2».

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Προσθήκη ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ