
Δεν λέει να σηκώσει κεφάλι ο Άρης, έχασε και από τη Λαμία (1-0)
Κάκιστο ξεκίνημα στο πρωτάθλημα για τον Άρη που μετά την ήττα της πρεμιέρας από τον ΟΦΗ έχασε σε δεύτερο σερί εκτός έδρας ματς, αυτή τη φορά από τη Λαμία (1-0) που είχε χρυσό σκόρερ τον Καρλίτος.





























