Παντελίδης: «Μπορούσαμε να πάρουμε κάτι από το ματς»

Ο Σάββας Παντελίδης μίλησε για την ήττα του Ατρόμητου από την ΑΕΚ και ξεκαθάρισε ότι η ομάδα του μπορούσε να πάρει κάτι από το παιχνίδι.

to10